Nieuwe kappen of spuiten.

G

Gearox_911

Guest
Hey ik ben wel toe aan een nieuwe kleur scooter (Aerox) vind ik :+...

Nu ben ik zo beetje aan het kijken naar kappensets en vind ik de Oranje kappen van tnt wel interressant...
Nu ben ik benieuwd hoe die in het echt uitzien...


Deze kleur lijkt me ook vet om op de scooter te laten spuiten... (met witte binnenkappen.)
[ir]http://i13.tinypic.com/2h6bxgw.jpg[/ir]

Maar ik kan mijzelf hier totaal niks van voorstellen op een Aerox.

Nou heb ik dus eigenlijk 3 vragen.:
1.)Iemand een foto van die TNT oranje kappenset op een scooter?

2.)Heeft iemand een foto van een Aerox in die lambo oranja kleur?

3.)Wat is een gemiddelde prijs voor hele kappenset te spuiten:)


Mvg, Gearox
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb een tijdje geleden mn kappen gespoten en ik had 6 bussen nodig, 1 primer 3 kleur en 2 blanke lak. een bus kost zoon 10 euries + nog wat schuurpapier en wat afdekzijl etc. ik was in totaal zo'n 65 euro kwijt
 
Mja ik wil het gewoon netjes en fatsoenlijk (laten) doen. En tussen spuitbus en proffesioneel spuiten zie je 99 van 100 keer degelijk verschil in.
 
Kappen laten spuiten is over het algemeen vrij duur, zeker als je speciale kleuren wilt als Lamborghini oranje. Verder zou ik niet voor een TNT kappenset gaan, ik vond de kwaliteit daarvan nou niet echt denderend.

Zelf heb ik sinds kort de 11-delige kappenset van STR8. De kwaliteit hiervan vond ik toch net wat beter als die van TNT en je ziet er momenteel nog een stuk minder mensen mee rijden. Verder heeft een vriend dezelfde kappenset in het metalic oranje en dat is echt een mooie kleur. Zie voor een voorbeeldje: http://www.str-8.nl/voorbeeld/ daar staan die oranje kappen ook op, alleen de kwaliteit van de foto's is vrij slecht in het echt ziet het er een stuk beter uit.

Overigens zijn de STR8 kappen verkrijgbaar op euroscooters.nl voor €209,95 voor de 7-delige set en voor €279,95 voor de 11-delige set.
 
dat is waar

ik had ook gekeken wat het kost om prof te laten spuiten en dat varieerd tuusen de 200 als je alles voorgeschuurd hebt en 500 euro.

omg 500€? leg wat bij en koop gwn een nette 2dehandscooter en gebruik die kappen :p
Nee, ik ken veel mensen die pro hebben laten spuiten en betaalden tussen de 150 en 300€ voor de volledige kappenset. (Zelf geschuurd)
 
Inderdaad, je bent tusen de 200 en 350 euro kwijt voor kwaliteit spuiters, word het hoger moet je er niet naar kijken (word uiteraard wel hoger als de lak stukke duurder is)
 
Ik heb per toeval net die kappenset van TNT gekocht voor een mbk booster, precies in het orangje wat je bedoelt, De kleur zelf is echt MOOI.
je kan me aanspreken op msn voor foto's. Ik kan je ook goekdoop aan een set helpen ;)

foto's, zelfgemaakt van mijn kappenset:
Quadworld7.jpg

Quadworld8.jpg

Quadworld18.jpg
 
Back
Top