Nieuwe forumindeling

Zoals mensen zullen zien, zijn we druk bezig het forum een nieuwe indeling te geven. We gaan wat nieuwe fora aanmaken, en wat oude sluiten. General Chat is naar onderen verplaatst om toch meer de focus op de scooter fora te laten rusten.

Ik zou zeggen, veel forumplezier :)

Feedback is altijd welkom :)
 
Advertisement - register to remove this

Vond het oude wel overzichterlijker. Dan maar wat vaker klikken maar vond het gewoon wat duiderlijker. Zal wel even wat tijd overheen moeten komen voordat ik aan dit ben gewend.
 
als je sommige subfora's opvouwt word het een stuk beter.
mischien een idee om na een paar maand te kijken welke bijna tot niet gebruikt worden en die dan te verwijderen.
 
Niek hoeist strebertje, een General Chat hoort gewoon boven aan te staan. Ken eigenlijk geen een forum waar het niet bovenaan staat.
 
ben gelukkig niet de enige die de indeling KUT vind

weet niet welke halve zool dit heeft bedacht zoek me elke keer de pleuris. snap uberhaupt niet waarom er altijd zo moeilijk word gedaan over wat wel of niet in dit forum thuis hoort en hoe de mod's daar mee om gaan.

krijg af en toe de indruk dat dit een forum is bestuurd door de EO ofzo.
 
Niek hoeist strebertje, een General Chat hoort gewoon boven aan te staan. Ken eigenlijk geen een forum waar het niet bovenaan staat.


onzin naar mijn mening :)
het is toch een SCOOTERforum.
dus vind ik dat de scootergerelateerde rommel boven het niet scootergerelateerde rommeltje moeten staan
 
ben gelukkig niet de enige die de indeling KUT vind

weet niet welke halve zool dit heeft bedacht zoek me elke keer de pleuris. snap uberhaupt niet waarom er altijd zo moeilijk word gedaan over wat wel of niet in dit forum thuis hoort en hoe de mod's daar mee om gaan.

krijg af en toe de indruk dat dit een forum is bestuurd door de EO ofzo.

Tjonge jonge wat een reactie toch weer....
 
Ik kom hier niet om te chatten, ik kom hier om eens of twee keer per dag mijn mening te geven of een poging te wagen om iemand lekker over de zeik te helpen. Tot dusver gaat me dat aardig goed af.

Wist niet dat ze een nieuwe mod zochten trouwens, John.
 
Leuk van die non-argumenten die mensen gebruiken.

We gaan het binnekort ook nog bekijken hoe het loopt, maar een hoop mensen denken puur uit de ik, dus ik bekijk toch alleen maar GC, of ik bekijk toch alleen maar races. En ja, dan is het lastig.

@Hans: Ben je kennelijk niet voldoende ge-informeerd.

@Haman: Stoer zeg?
 
Ik ben inderdaad niet voldoende geinformeerd Bas :). Ik kwam na een week niet thuis te zijn geweest weer eens even op het forum kijken, waarna ik me dol gezocht heb naar de GC. Om dan uiteindelijk toch maar een rechtstreekse topic link te gebruiken op de frontpage.
 
Ik ben inderdaad niet voldoende geinformeerd Bas :). Ik kwam na een week niet thuis te zijn geweest weer eens even op het forum kijken, waarna ik me dol gezocht heb naar de GC. Om dan uiteindelijk toch maar een rechtstreekse topic link te gebruiken op de frontpage.

Tja is ook zo moeilijk om te vinden :rolleyes:
 
Back
Top