nieuwe firefox neus!! sinds 2003

Status
Not open for further replies.

mtunissen

Well-Known Member
laat maarus hore wat jullie van de nieuwe neus van de firefox vinden.
P1010024.JPG

P1010004.JPG

P1010005.JPG

het enigste wat ik heb verandert aan het uiterlijk is dat het 8terlicht helemaal zwart is en de knipperlichten zijn licht geblindeert. rijde veel woute rond dus kan niet veel doen want ik wil niet werken vooor alleen maar boetes
 
Advertisement - register to remove this

Wat is er dan verandert? Alleen de ringen om de koplampen? Ziet er verder wel netjes uit, vind alleen de standaard bestickering van de nieuwere FF'en nix, maar da's persoonlijk...

Hou hem heel :p
 
hehe thnx van de schoenen maar bij het oude model was de neus helemaal plat. en nee dit is geen project. het was gwoon een vraagje( staat er toch boven

Projecten
Post hier je scoot om te showen, of gewoon je status wat je eraan veranderd heb.
(dit staat er)
 
en ik hoef die van mij niet omte bouwen met lampjes en de rest van de kermis. ik vind die van mij zo goed genoeg en duur genoeg. alleen hij moet was sneller bij de 80 zijn. doet nou 3 sec tot 40. en dat moet nog sneller worden.
 
alleen een paar wenkbrauwen boven de koplampen. sjaaa, erg euhm..... vernieuwend. ja :rolleyes:

Had wel wat meer verwacht van Malaguti
 
BTW bevalt het niet dat er een "gewone"scooter tussen staat die alleen wat harder loopt. dan wis um maar(geef ik daar nou om)
 
Vind deze kap beter als het oude model , maar eerders komt er (hoop ik) een mooiere op een firefox :rolleyes:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top