Nieuwe Evo Cilinders?

MephistO 70 EvO

VlieGen @ MhR SpeeD
Iemand zei laatst tegen mij dat er nieuwe 70 evo cilinders op de markt zijn (Min horizontaal Lc) klopt dit?
en zo ja, kent iemand deze: goeie prestaties?
prijs Kwaliteit?


Greetz.....
 
Advertisement - register to remove this

ja idd

zoiets hoorde ik dus ook maar ik hoorde ook dat deze rond de €345 kost is het dan niet verstandiger om gelijk een mhr team/speed te kopen?? dus nogmaals de vraag iemand al ervaring of ga ik proefkonijn worden......??
 
Voor minarelli is er ook nog niet zo lang een nieuw type, das die waar paul mee rijdt,
 
In die nieuwe (volgens mij wel de nieuwe), iig 50cc versie, is de burg in de uitlaatpoort niet helemaal doorgetrokken zeg maar. Dat spijltje is ongeveer tot halverwege. Dit omdat eerder ze wel eens warm wilden lopen omdat ie uitzette. Maar dat is volgens polini nu verholpen.
Correct me if I'm wrong.

Muilie
 
Loopt de spijl niet meer helemaal door?! Hmmz dan heeft die spijl toch geen nut meer...? Ik bedoel op de plek waar dan geen spijl zit zegmaar, loopt de zuigerveer vet de poort in, en gaat het hele zaakje dus happen, en slijt het vet snel of loopt het snel vast... Of doe ik niet goed begrijp?
 
Originally posted by Sjoerdyo
Loopt de spijl niet meer helemaal door?! Hmmz dan heeft die spijl toch geen nut meer...? Ik bedoel op de plek waar dan geen spijl zit zegmaar, loopt de zuigerveer vet de poort in, en gaat het hele zaakje dus happen, en slijt het vet snel of loopt het snel vast... Of doe ik niet goed begrijp?

de poort wordt steeds minder breed en krijgt daar dus steeds meer steun.... lijkt me zo...
 
Originally posted by Hugo
de poort wordt steeds minder breed en krijgt daar dus steeds meer steun.... lijkt me zo...

mja, jij zegt het precies verkeerd om, waar de poort breder wordt (bovenin) krijgt hij meer steun omdat de spijl daar zit.
 
Originally posted by Gijshouwen


mja, jij zegt het precies verkeerd om, waar de poort breder wordt (bovenin) krijgt hij meer steun omdat de spijl daar zit.

:? Zo als jij het zegt bedoel ik het iig :)
 
Probleem is alleen dat je een warmteconcentratie krijgt op het puntje, omdat hij daar z'n warmte nauwelijks kwijt kan... Mjah, de Polini-mannen zullen dat ook wel in overweging hebben genomen...
 
Back
Top