Nieuwe ecu speedfight 4

ltygol

New Member
Ik heb net een nieuwe ecs besteld voor mijn peugeot speedfight 4 (2018 model) het gaat om een dellorto ecs 45 naar 60. Dat ik hem er in deed starte hij maar liep hij heel vreemd stationair. (Anders dan met mijn oude ecu en hij reageerde ook niet meer als ik gas gaf.) nu heb ik mijn oude ecu weer terug gezet omdat ik hem toch als vervoersmiddel moet gebruiken. Maar kan iemand mij mischien uitleggen hoe ik dit oplos? Is mij ecu stuk of past hij niet mijn scooter?
 
Advertisement - register to remove this

Als je onderstaande ECS hebt aangeschaft moet het gewoon werken... (mits het onderdeel correct werkt!)


Er is echter wel een maar, en dat betreft de carburateur!
Voor zover ik weet is het goed mogelijk dat de huidige sproeier net iets te klein is.

Op de Deni DPD-18J heeft de hoofdsproeier maat 78 wat relatief klein is voor dit type scooters/motorblokken.
Bij vergelijkbare types zoals de Tweet (Euro 4) bijvoorbeeld is het de PD-18J welke een maat 85/88 heeft als hoofdsproeier.

Zou dat als eerste controleren. Mocht de hoofdsproeiermaat te klein zijn kun je deze vervangen voor één met een iets ruimere doorlaat.
 
Back
Top