Nieuwe DR70 voetpakking kapot ?

MarcoNL

Member
Vandaag een nieuwe DR70 binnen gekregen, nu is de voetpakking krom toen ik de verpakking opende al... kan deze nog gebruikt worden of moet ik meteen al een nieuwe pakkingset bestellen ?

En moet de voetpakking gemonteerd worden op een bepaalde manier of maakt het niet uit hoe om?
20220708_223542.jpg
 

Attachments

  • 20220708_223549.jpg
    20220708_223549.jpg
    224 KB · Views: 21
Advertisement - register to remove this

Dat ingedeukte is niet goed.. Moet echt heel vlak zijn als de rest van deze pakking.. Met een kleine bolle opstaande rand die naar binnen word gedrukt.

Waar die gedeukt is ga je niet meer goed vlak krijgen..

Wat je kan proberen is met een metalen pen (die ook een wat groter vlak eraan heeft zitten. Op dat gedeukte doen.. En pakking op een aanbeeld of een aanbeeld van een bankschroef leggen en kijken of je dit nog beter plat kan krijgen.

Die opstaande rand moet natuurlijk wel zo bol blijven.
 
of moet ik meteen al een nieuwe pakkingset bestellen ?
Zou ik niet doen.
Ik heb dit al zo vaak gehad met nieuwe DR70 zo uit de doos die kromme pakkingen. Ook de koppakking is vaak vervormd maar gebruik ze gewoon. Is juist het voordeel van aluminium pakking. Ik ga niet nadat ik de kit net binnen heb hier opnieuw hele set voor bestellen. Beetje onzin tenzij die echt gescheurd is ik zie het niet op jouw foto's.

Voetpakking monteren kan maar op een manier zie je vanzelf, met 1 extra uitsparing voor de schroefkop van de oliepomp bij de ontsteking. Voorzichtig met beleid over de tapeinden anders scheurt die alsnog, dan zo plat mogelijk leggen en als laatste de kop goed strak aandraaien spreekt voorzich. Aluminium koppakking zit een opstaande rand die moet boven en wordt wat @eurokit al aangeeft naar binnen gedrukt.
 
Last edited:
Vandaag een nieuwe DR70 binnen gekregen, nu is de voetpakking krom
Bij welke doosjesschuiver heb je deze cilinder besteld en heb je daar al eens contact mee opgenomen?
Want zou je dit ook accepteren als je dit zo geleverd kreeg bij de scooterzaak bij je op de hoek?

Deze pakking linea recta in de vuilnisbak want hier krijg je niks meer goeds van en alleen maar ellende.
 
Laatst een pakkingset gekocht van het merk DMP wat uiteraard een grove fout was.
Dan zit deze er nog beter uit dan de dunne en smalle kartonnen DMP pakking.
Zelfs de pakkingen van DMP zijn slecht wat ik niet had verwacht voor die prijs .
Resultaat een 4 uur lang mysterie en werk voor niks voor ik er achter kwam dat de voetpakking valse lucht maakte,
als je een nieuwe pakking koopt val dan niet voor de DMP pakkingsetjes die overal worden aangeboden want ze zijn er niet voor gemaakt.
 
Heb uiteindelijk maar een nieuwe pakkingset besteld... geen zin in dat ik alles monteer en dat uiteindelijk toch de voetpakking valse lucht geeft .

Als deze nieuwe pakkingset ook een kromme voetpakking heeft zet ik m er maar gewoon op haha

Toch bedankt voor de antwoorden :D
Post automatically merged:

Bij welke doosjesschuiver heb je deze cilinder besteld en heb je daar al eens contact mee opgenomen?
Want zou je dit ook accepteren als je dit zo geleverd kreeg bij de scooterzaak bij je op de hoek?

Deze pakking linea recta in de vuilnisbak want hier krijg je niks meer goeds van en alleen maar ellende.
Heb inderdaad al contact opgenomen met de webshop hierover maar wacht nog op reactie ..
 
Last edited:
Back
Top