Nieuwe Controles!

Ami®

MALAGOETIE VuurVos
De politie gaat samenwerken met de verzekeringsmaatschappijen...

Vet klote! Kheb dit van iemand die bij de poltite werkt en er zelf mee bezig is dus bullshit is het niet...

Wat ze nu gaan doen is je verzekering innemen...
Ben je opgevoerd (tis te zien/te horen) dan neemt de politie je verzekering in beslag en zit je zonder verzekering...

Verzerkingsmaatschappijen vinden het dus allemaal prachtig.

en als je dan denkt ik sluit een nieuwe af, mag je bij een verzekering die je 'neemt' voor een €600 voor een simpele WA..

Tis dat ik 18 wordt en me scooter weg ga doen in de zomer.. dus :)

Maar tis alvast ter info..
Be Prepared :p
 
Advertisement - register to remove this

Als dat zou doorgaan kan het nog wel eens problemen gaan opleveren. Dit houd dus op lange duur dat niemand meer zijn brommer gaat opvoeren (de bedoeling dus!) of dat je er op een of andere manier onderuit kan komen. Maar kunnen ze zoiets doorvoeren:?
 
Ik denk eerder dat er meer pplz komen die onverzekert rond gaan rijden wanneer hun verzekering is afgepakt....Chaos dus...
 
Last edited:
Originally posted by SimJoc
Als dat zou doorgaan kan het nog wel eens problemen gaan opleveren. Dit houd dus op lange duur dat niemand meer zijn brommer gaat opvoeren (de bedoeling dus!) of dat je er op een of andere manier onderuit kan komen. Maar kunnen ze zoiets doorvoeren:?

Mja er zullen dus meer mensen onverzekerd gaan rijden dan. Wat draagt dit dan bij tot de algemene verkeersveiligheid? Lekker handig als je onverzekerde scoot tegen je auto ziet geparkeerd. Dan zit er nog een 16 jarig jongetje op die NOOIT de schade aan je wagen kan betalen...
MAAR O O hij is een keer gepakt voor opvoeren...

Wanneer gaan ze het ooit leren |(

Hier kan ik me dus echt SUPAH kwaad in maken maar dat wisten jullie waarschijnlijk al wel...

Daarbij: De verzekeringsmaatschappijen zullen niets liever hebben want scooterrijders zijn voor hen een risico groep. DUS per definitie niet interessant omdat de premies in verhouding met het gemiddeld uitgekeerd bedrag bij schade voor hen gewoon te laag zijn...
 
MAar Zoals je zegt, een 16 jarige op een onverzekerde brommer laten rijde, dat is dan weer een taak van de ouders toch? En als het dan tocvh gebeurt zijn het de ouders die er voor kunnen opdraaien...

Tis echt een klote streek maar ja, what to do?! :S

En het is echt serieuze shit, want het was eerst een plan om te testen in een buurt in amsterdam, maar alle verzeringsmaatschappijen hebben er lucht van gekregen en ze willen het ZSM landelijk gaan invoeren....

Helemaal gek! :S
 
euhm hoeveel ouders weten iets van brommers / verzekeringen die daarvoor nodig zijn af? Als je leuk alle zaakjes zelf regelt zou het wel is kunnen dat de ouders van niets weten en tja dan zijn de ouders alsnog de dupe maar daar zal de verzekeringsmaatschappij en de politie zich volgens mij niet echt veel van aantrekken dat die ouders dan de schade moeten vergoeden...
 
ze moete is oprotte :| ga boeven vangen. ik vind ze een ramp. echt waar. laat scooters 80 lopen echte km's dan klaag ik niet meer. kan ik bij blijven op elke weg. harder hoef ik niet en dat geld voor heel veel school setups. als ik 30 rij word ik aangereden man. laat ze eerst hun eigen regels is strak zetten
 
ze snappen het nooit...
nee nu zullen we idd een beter beeld krijgen, want dit leidt tot meer veiligheid, want nu gaan we er niet meer vandoor en de band met hun wordt veeeeel sterker..
 
zorg dat je meerdere exemplaren hebt van je verzekeringsbewijs, bij mij is het dan unigarant geloof ik. een groen a4tje die ze simpel gratis naar je opsturen als je het kwijt bent.

dan doe je dat een paar x, als ie is ingenomen, kan je volgende x je 2e versie laten zien. weetniet of ze meteen in de computer gaan kijken als ze je aanhouden mja.
 
Originally posted by SBK 2001
ze snappen het nooit...
nee nu zullen we idd een beter beeld krijgen, want dit leidt tot meer veiligheid, want nu gaan we er niet meer vandoor en de band met hun wordt veeeeel sterker..

sarcastisch bedoelt?
 
Originally posted by Miks
zorg dat je meerdere exemplaren hebt van je verzekeringsbewijs, bij mij is het dan unigarant geloof ik. een groen a4tje die ze simpel gratis naar je opsturen als je het kwijt bent.

dan doe je dat een paar x, als ie is ingenomen, kan je volgende x je 2e versie laten zien. weetniet of ze meteen in de computer gaan kijken als ze je aanhouden mja.

Mja kan best maar dan ben je per definitie toch niet meer verzekerd dus JA je kan waarschijnlijk wel door controles MAAR als je ergens opknalt ben je alsnog de lul...
 
voordat iedereen zcht druk hierom gaat maken, net als om de kentekens die al 4 jaar ingevoerd zouden moete worden kan je liever eerst wachten tot het officieel is.
 
vind ik dan een hele gr0te fout van de politie, om bij het minste of geringste de papieren in te nemen, mogen zij ook de ongelukken gaan vergoeden
 
Slaat egt weer helemaal nergens op als ze dit zouden doen ...
Mjah uiteindelijk hadden we het kunnen weten Politie/Overheid is tot alles in staat ... Vanmorgen weer grote controle vlakbij me school ... je wil niet weten wat ze verdiend hebben.
Mjah ik fiets tegenwoordig, de scoot komt niet zoveel de schuur meer uit.
En ik denk dat als ze dit for real invoeren je meer de hobbyisten en de gebruikers krijgt. Hobbyisten die hun scoot egt hard opvoeren voor meetings ed. En gebruikers die der alleen mee naar school tuffen.
Mjah blijft achterlijk
 
denk eerlijk gezegd dat als ze het gaan invoeren pas over een paar jaar is want het gaat best wel een zooi tijd kosten omdat allemaal te regelen
 
Back
Top