Nieuwe Chopper Bouwen

vanavond keihard gewerkt , om de achterkant er in te krijgen , maar die zit nu ook . en de tassen er ook op gezet .
:sweatsmile: :sweatsmile:
achter.jpg
tas.jpg
 

Attachments

  • tassen en achterkant .jpg
    tassen en achterkant .jpg
    945.3 KB · Views: 5
Nog veel plaats onder de tank, daar kan nog zo'n tweede blokje bij, een 250cc 2 cilinder. :)
Waar gaat de dame, die achterop de buddyseat met de sissy bar plaats neemt, haar voetjes zetten?
 
Nog veel plaats onder de tank, daar kan nog zo'n tweede blokje bij, een 250cc 2 cilinder. :)
Waar gaat de dame, die achterop de buddyseat met de sissy bar plaats neemt, haar voetjes zetten?
Ben nog niet klaar word alle maal nog opgevuld en de voetsteuntjes moeten er ook nog op , maar het zitje is toch voor de zier als het klaar is het wel vol hoor :smirk:
 
vandaag weer lekker bezig geweest :sweatsmile: . De Uitlaat en de voetsteuntjes er op gezet afdek kapje op het blok bij het voor tandwiel zit ,
Daarna de carbeteur er op gezet gelijk ook de gas kabel op maat gemaakt .:D.
Maar nu loop ik vast op het stomme luchtfilter de slang is te kort en gaat er dus niet op :eek: .
En dat weer precies in het weekeind DAMME !! . Maar goed zo als Ik altijd zeg als er een probleem is is er ook wel een oplossing .
Komt Wel goed .:cool: Nu eerst een paar mooie foto's van hoe de Chopper er nu bij staat ... ;)
uitlaat.jpg
bike met uitlaat.jpg
bike met cb.jpg
Als of het zo nieuw uit de winkel kom . :hearteyes:
 
Toch Nog een luchtfilter slang moeten bestellen om het luchtfilter passend te maken , Nu hopen dat het lang genoeg is.:confused:
Het is zo wie zo toch maar voor tijdelijk tot ik geld heb voor een geheel nieuw luchtfilter .;)
aanzuigrubber-china-4takt--gy6-50.jpg
 
Hi , Vandaag heb ik wat spullen binnen gekregen. De Luchtfilter heb ik gerepareerd , Maar heb toch maar een mooie nieuwe gekocht maar die moet nog binnen komen dus heb er nu een reserve . De stickers en de sierstrip voor de tank zijn ook binnen . Die ga ik er van daag op maken .
De stickers plak ik er ook vandaag op , spanend weer :eek: of dat mooi lukt ga het wet er op plakken en zonder vouwen er in , ben benieuwd .
Vanavond weer een mooie foto van het resultaat ;). als dit gedaan is ga ik de ollie pijlen ,, en bij vullen .
Als het nieuwe Luchtfilter halverwege de week binnen komt dan kan die er op , En dan kan ik de motor starten .:D Als die draait kan ik de bedrading af maken en alles netjes af werken .. De laatste loodjes dus :cool:.
luchtfilter.jpg
sierstrip.jpg
stickers.jpg
 
Hi , Ik heb vandaag nog wat kleine dingetjes er op gezet , zoals de accu bak wat klemmetjes aan de kabels remleiding er ook op . sommige dingetjes moet nog wel ff los maar dan heb ik alles bij de hand , de onderdelen zijn bijna op , heb alleen het luchtfilter nog niet binnen .
Daar zit ik op te wachten .
met tassen.jpg
achterkant tas.jpg
 
Bijna klaar dus...
Heb al eerder gezegd dat ik dit een enorm mooi project vind.
Nu nog de keuring en het kenteken aanvragen.
Een vraag:
Hoe pak je dit aan en maak je je nog ergens druk/zorgen om ?
 
Bijna klaar dus...
Heb al eerder gezegd dat ik dit een enorm mooi project vind.
Nu nog de keuring en het kenteken aanvragen.
Een vraag:
Hoe pak je dit aan en maak je je nog ergens druk/zorgen om ?
Ik heb al een kenteken ,En Ja helaas niet voor een 125CC , gewoon brommer kenteken , Maar maak me geen zorgen , rij gewoon normaal . eerst nog ff afmaken , moet de bedrading nog een beetje verder af maken als de motor draait .
Post automatically merged:

Neem aan dat er al een kenteken bij het frame zit? Met 125cc kom je nooit door de keuring
Ik heb al een kenteken ,En Ja helaas niet voor een 125CC , gewoon brommer kenteken ;)
 
Het Kenteken zit er nog niet op omdat ik een mooi nieuw plaatje wil ,En dat kan als ik mijn oude inlever en 23 Euro betaal .
en dat moet ik nog doen ;) .Maar ben toch nog niet klaar , Zit nog steeds op het nieuwe luchtfilter te wachten , dan kan ik de motor starten
en de bedrading af maken .
IMG_20210608_184029_HDR.jpg
 

Attachments

  • IMG_20210608_184029_HDR.jpg
    IMG_20210608_184029_HDR.jpg
    336 KB · Views: 4
Hi , Vandaag eindelijk het nieuwe luchtfilter En de keerringen met nieuwe olie binnen gehad . Luchtfilter zit er op ,
keerringen ga ik zondag vervangen , en dan ga ik de motor starten , Kan niet wachten :D
luchtfilter.jpg
olie en keeringen.jpg
 
Back
Top