Nieuwe Chopper Bouwen

gcs100

Well-Known Member
Net weer wat onderdelen gepoest , dat is bijna klaar , de achter brug en nog wat kleine onderdelen geschuurd. nog even goed schoon maken en ontvetten kan ik de laatste delen lakken . :sweatsmile:

En er zijn weer wat onderdelen binnen gekomen . mooie klassieken handvatten ben er erg blij mee :D
mechien kan ik al zo vast volgende week weer wat opgaan bouwen .
View attachment 60226
Je maakt er wel wat van.
Wat een werk zeg.
Mooi hoor !!!

Louis De Nennie

Life to Ride, ride to live
vandaag de achter brug geschuurd en bevestiging aan gelast voor het sier rand ketting kast .en de rest van de kleine onderdelen zijn ook geschuurd , Nu ontvetten en schoon maken kan ik het laatste beetje gaan lakken FF :sweatsmile: achterbrug.jpg
eerst.jpg

Louis De Nennie

FF een update , gisteren had ik het lipje van de ketting kast er op gelast , maar die heb ik van daag op nieuw gedaan zat wat hoog en schuin dus er weer af geslepen en goed gedaan , Was bang dat het ketting rubber sneller zou slijten omdat het hoger zou gaan zitten dat is nu opgelost gelijk ook alles schoon gemaakt en ontvet morgen ga ik beginnen met lakken . De laatste loodjes ;)
lip achterbrug.jpg
achterbrug.jpg

Louis De Nennie

Hi , En dan is eindelijk al het lak werk klaar . ziet er allemaal goed uit. poets werk op het voor wiel na is ook klaar , Had kunnen gaan bouwen als de lak uitgehard is , Maar helaas zijn mijn schok brekers echt verrot dus moeten er eerst nieuwe komen , wil toch wel een paar goeie van JCS hebben
Dus moet ff wachten tot ik weer wat munten heb :(
achter rood.jpg
kleine onderdelen zwart.jpg

Louis De Nennie

Hallo Daar ben ik weer , Vandaag zijn de schokbrekers binnen gekomen en kan nu gaan bouwen . moest ze wel op maat maken wand de gaten waren te klein en de bijgeleverde busjes pasten wel onder maar niet boven die moesten 12mm worden dus heb ze uit de oude schokbrekers gehaald .
nieuwe jcs schokbrekers.jpg

busjes 12 mm.jpg

schokbrekers bevestigt.jpg

Louis De Nennie

Zo , Lekker de hele Zaterdag bezig geweest :D . Heb de bedrading zo vast aan gelegd , en er wat kleine onderdelen op gezet en aan gesloten wat kon .
nu is het wachten op beter weer wand ik woon Drie hoog en moet de Chopper nog naar beneden tillen dus kan hem niet nog zwaarder maken :sweatsmile:
IMG_20210508_232238_HDR.jpg

IMG_20210508_225053_HDR.jpg

IMG_20210508_225036_HDR.jpg

IMG_20210508_225017_HDR.jpg

Advertisement - register to remove this