Nieuwe carb. Sr

sr_ruben

Well-Known Member
Hallo ik wil graag een 17,5 mm carb onder mijn sr leggen. Mijn vraag is, wat zal het opleveren ? Hij rijdt nu 75 met leovince zx handmade
 
Advertisement - register to remove this

Grotere carburateurs heb je alleen wat aan als je met stevigere setups gaat werken, grotere cilinders, hoogtoerigere cilinders etc..

90 op teller niet snel genoeg? :)
 
achja, 75 is eigenlijk wel mooi om naar school te gaan.
mss dat ie nog wat kan doortrekken door gele druk/trekveren te gebruiken?, want toen ik heb laatst wegbracht heeft de monteur ipv rode trek/drukveer de originele er in gezet.
 
Ik zou er lekker afblijven als hij lekker rijd. Meestal verpest je het allemaal maar en heb je straks een dipje ergens waar je je mateloos aan irriteert.
90 teller of 75 echte is prima.

Vind wel gek dat mijn teller 80 aangeeft en de GPS 74, terwijl jou teller 90 zegt en je 75 gaat. Heb dezelfde scooter ;)
 
achja, 75 is eigenlijk wel mooi om naar school te gaan.
mss dat ie nog wat kan doortrekken door gele druk/trekveren te gebruiken?, want toen ik heb laatst wegbracht heeft de monteur ipv rode trek/drukveer de originele er in gezet.
Een rode drukveer is nergens goed voor op een originele (Onbegrensde/met andere uitlaat) scooter, je zult er alleen maar vermogen door verliezen.

Overigens wijken tellers van auto's altijd naar boven af (Dat is verplicht om te voorkomen dat mensen bij snelheidsovertredingen zeggen dat het aan hun snelheidsmeter lag), uitzondering is bij auto's met andere velgen/banden (Hoger en dus grotere omtrek waardoor de teller minder aan zal geven dan met lagere velgen/banden).

En de afwijking van scooter tellers varieert enorm.
 
Back
Top