Nieuwe carb Scooter start niet meer

Jarmo_03

New Member
Goedenavond,
Ik ben van een 19mm Dellorto carb naar een 21mm Dellorto racing carb gegaan maar na het monteren wilde hij alleen starten bij vol gas en liep hij heel erg slecht en bij het gas geven deedt ie alleen maar stotteren en stationair valt die uit. Toen ben ik bezig geweest met me sproeier en op gegeven moment (sproeier 98) liep tie heel even als ik gas gaf en trok die in 1x door naar ze toeren en toen viel die stationair weer uit en wou die niet starten,
Vervolgens veel gekloot en gekickt maar geen resultaat. Toen op gegeven moment met remreiniger geprobeerd en toen starte hij wel met vol gas en liep die weer heel stotterend maar als ik even me gas in hield trok die op gegeven moment wel in 1x door naar hoge toeren maar stationair valt hij nogsteeds uit.
Weet iemand wat het kan zijn ik kan er verder ook niks over vinden namelijk. En heb me scooter nodig voor werk. Tis trouwens een Peugeot Speedfight 1 LC met een 70cc athena
 
Advertisement - register to remove this

Met de vorige carb deedt ie ook zowat niks alleen rijden op choke en dan als ik een klein beetje gas gaf deedt ie niks meer en viel die uit. Ongeacht hoe me luchtschroef staat of welke sproeier erin zit.
Post automatically merged:

update stationair doet het maar zodra ik gas geef weer hetzelfde probleem dat ie stottert en dan uitvalt
 
Last edited:
Met de vorige carb deedt ie ook zowat niks alleen rijden op choke en dan als ik een klein beetje gas gaf deedt ie niks meer en viel die uit. Ongeacht hoe me luchtschroef staat of welke sproeier erin zit.
Post automatically merged:

update stationair doet het maar zodra ik gas geef weer hetzelfde probleem dat ie stottert en dan uitvalt
Omdat hij veeeel te groot is. Vaak is 17,5 al genoeg met de juiste afstelling. Het probleem is er nog en er is er nog een bij(te grote carb).
 
Back
Top