Nieuwe bromfietsen!

954e478ecd.jpg


Het is nog maar een foto van een foto maar hij gaat komen, de elektrische brom- en snorfiets van Tomos.

Naast de E-Lite elektrische scooter dus straks ook weer een echte Tomos zoals we die kennen alleen dan een elektrische variant.

Gezien op Ecomobiel in Ahoy Rotterdam. Wanneer hij leverbaar is en wat de elektrische Tomos gaat kosten is nog niet bekend dit word bijgewerkt zodra dit bekent is.



02a4acf7e3.jpg


Het is nog maar een klei model maar dat hij gaat komen is een feit, de Italjet Dragster. Het model dat eind jaren negentig op de markt kwam was wel de meest opzichtige scooter die er op dat moment te koop was. Zijn zichtbare frame, voorwielophaning en vormgeving waren van een andere wereld en tot op heden is er geen scooter geweest die dat heeft kunnen evenaren. En nu komt hij terug, als het goed is moet hij op de Eicma in Milaan staan. Onder welke naam hij terug gaat komen is nog niet bekend. to be continued!
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

voor lul is een groot woord. je valt er wel mee op.

Het is een scooter met de wieldoppen van een opel en ze hebben er een rood klimrek van een schoolplein voor gebruikt om het af te maken :)

De naam is overigens wel nice, maar toch klopt er iets niet:

45km/h 8P|:)Z
 
Hou je mond ofzo... Is smaak gebonden... Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak... Jouw mening over de dragster is nou wel duidelijk!
 
Hou je mond ofzo... Is smaak gebonden... Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak... Jouw mening over de dragster is nou wel duidelijk!

Je doet net alsof ik al tig berichtjes heb gestuurd van wat ik van die scooter vind. Het zijn er overigens maar 2.
 
vind de achterkant nogwel wat hebben ook;). denk als je er een fatsoenlijke/normale uitlaat onder zet hij ook al een stuk mooier word.
 
achterkant heeft wat weg van een Aprillia SR factory vind ik.

maarja persoonlijk vind ik 't zelf niets, behalve als er een 180 pia blok onder zit.
dan kan je het pas een dragster noemen.
 
Back
Top