Nieuwe BCD koplamp Aerox, Samba uitlaat, Hebo NG 70cc

Status
Not open for further replies.

bluewhiteaerox

Well-Known Member
Hallo,

Ik heb hier nog de volgende spullen liggen die zo spoedig mogelijk de deur uit moeten.



- Een ongebruikte BCD koplamp voor aerox.
* Deze verkeerd in totale nieuwstaat.Is alleen uit de verpakking gehaald.Nog nooit gemonteerd geweest.
> 65 Euro..



- Samba 50cc uitlaat.
* Ik heb hier nog een in perfecte staat verkerende Samba 50cc uitlaat.Is bijna niet gebruikt.Helemaal compleet: Flens + veertjes + ophanging.
> 65 euro..



- Hebo NG 70 CC.
*Is in goede staat.Heeft zo'n 600 km gedraait.De cilinder is bijna helemaal compleet hij mist alleen een zuiger.Een vervangingszuiger is niet zo duur. De wand is in perfecte staat.
>85 euro..



- Vervangingszuiger orginele cilinder. Merk:
* Is helemaal compleet en nog in de verpakking.
> 20 euro..



- Orginele underseat voor Aerox.
* Staat in de spuitplamuur.Verkeerd in goede staat.Alle ophangingspunten zijn goed.
> 17,50 euro..



-Aerox bewerkte carterkap.
* De carterkap is bewerkt, maar nog niet helemaal af.Is ook half gepolijst.Is voor de rest helemaal compleet.
> 25 euro..


Het moet echt snel de deur uit.Er mag dus ook geboden worden maar wel door middel van serieuze reacties.

Je kunt je interesse tonen via een PM of je kunt me toevoegen op MSN: tom_barthezz@hotmail.com of me een mail te sturen naar: tombarthezzz@hotmail.com , e-mail en MSN verschillen van elkaar.

Foto's zal ik zo snel mogelijk erbij voegen of vraag het aan me via mail of msn.

Ik hoor de reacties wel..

Groeten Tom..
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top