Nieuw project: NRG MC2!

hebo-aeroxje

Proud member
Heb gisteren met me vader met de auto een nieuwe project scooter opgehaald, een puch energy mc2. Heb hierover al eens een topic geopend mbt adviezen, wel of niet kopen. En heb dus wel gekocht...

T'is dus een mc2, uit 98. Pia lc blokkie met oude vierkante cilinder ( snel :W ), en zit een multivar 17.5 mm en shot onder. Ding is erg brak afgesteld door de vorige eigenaar en loopt nu 85 maar heeft absoluut wel potentie, en denk ook dat de cilinder onder mijn runner gaat komen aangezien ik bij de scooter tevens wat andere zooi heb gekregen. Waaronder een mhr team 70, pakkingen en nieuwe zuiger van malossi. Dacht zelf dat ie nog in goede staat was, en heb hem vandaag ff aan een vriend van me laten showen die ook op het forum hier zit en er ervaring mee heeft, en ook die zegt ook dat ie nog prima is, ondanks wat kleine krasjes in de kop. Verder issie ook nog verzekerd.

Ding zit natuurlijk wel werk aan, met name aan de kappen, maar verder dus alles in orde. Blijf deze week er nog mee rijden en dan gaat ie de schuur in voor revisie:

-MHR team
-yamashi,doppler + c3
-shot
-multivar
-17,5 mm DO

Krukas en lagers moet ik dus nog aanschaffen, en als het in elkaar zit zal ik eerst ff met deze onderdelen gaan rijden, om ff te experimenteren met het 70cc geweld en de boel blijft beter heel.
Later zal de uitlaat wel vervangen worden voor c16 denk ik, en als het erin zit ook hpi en minimaal een 21mm...

Morgen zal ik ff met mijn (cheap-ass) digicam foto's maken. Hou julie op de hoogte...

Greetz Arthur

Ow jah, ding was 675 euro :W
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top