Nieuw Project keuze

Binnenkort is het weer zover, ik heb weer geld om een nieuw projectje te beginnen. Alleen ben ik nu heel erg aan het twijfelen wat het moet worden. Mijn keuze op dit moment valt op: Een Yamaha slider opvoeren voor lekker veel koppel; een echte stunt scooter van maken, een Malagutti Phantom herstellen en een mooie degelijke snelle scooter van maken. Of gewoon weer een tomos/puchje om leuk mee te kunnen beunen.
Mijn vorige projectje was mijn NRG power DD, vandaar heb ik nu liever iets anders dan een Piaggio.
Wat zouden jullie doen?
 
Advertisement - register to remove this

Beide oldskool Minarelli, ik zou ze allebei doen haha
1. Slider (jammer zonder helmbak) maar leuk als project of race brommer.
2. Phantom!! Ik zoek zelf nog een leuke F12 (liever oud type)

Oude Slider
231203860.jpg

Slider 2015
2015-Yamaha-SLI50-EU-Absolute_White-Studio-001.jpg
 
Yamaha Slider, deze zijn best uniek.
Zie er maar 6 staan op internet. Lijkt mij een leuk project
Beide oldskool Minarelli, ik zou ze allebei doen haha
1. Slider (jammer zonder helmbak) maar leuk als project of race brommer.
2. Phantom!! Ik zoek zelf nog een leuke F12 (liever oud type)

Oude Slider
View attachment 52236

Slider 2015
View attachment 52237
Ja het enige minpunt van de slider is de buddybak ja, doodzonde. Anders had deze kwestie een stuk simpeler geweest. De Phantom is gewoon een heel mooie scooter, verliefd op sinds een maatje er eentje geleend had. Maar toch denk ik dat een slider leuker zal zijn. Vooral om er een stunt-beest van te maken.
 
Ja het enige minpunt van de slider is de buddybak ja, doodzonde. Anders had deze kwestie een stuk simpeler geweest. De Phantom is gewoon een heel mooie scooter, verliefd op sinds een maatje er eentje geleend had. Maar toch denk ik dat een slider leuker zal zijn. Vooral om er een stunt-beest van te maken.
Ik vind een Phantom meer een gesmolten voorkant hebben of ligt dit aan mij?
 
Ik vind een Phantom meer een gesmolten voorkant hebben
:D

Ja het enige minpunt van de slider is de buddybak ja, doodzonde. Anders had deze kwestie een stuk simpeler geweest. De Phantom is gewoon een heel mooie scooter, verliefd op sinds een maatje er eentje geleend had. Maar toch denk ik dat een slider leuker zal zijn. Vooral om er een stunt-beest van te maken.
Na mijn Beta Ark tijdperk...lol ging ik voor een Firefox F15 maar wil nu liever een F12

Geen helmbak vind ik nog steeds een nadeel. Al is het maar voor een slot mee te nemen. Ik kan niet zonder zo'n bak. Maar idd voor enkel en alleen stunt-beun- enzovoorts kan het zonder.

De F10 (1995) ook leuk maar niet te vinden in NL
198804218_Malaguti-F10-Jet-line-1995-2011-03.jpg
 
:D


Na mijn Beta Ark tijdperk...lol ging ik voor een Firefox F15 maar wil nu liever een F12

Geen helmbak vind ik nog steeds een nadeel. Al is het maar voor een slot mee te nemen. Ik kan niet zonder zo'n bak. Maar idd voor enkel en alleen stunt-beun- enzovoorts kan het zonder.

De F10 (1995) ook leuk maar niet te vinden in NL
View attachment 52238
De f10 spreekt mij niet zo erg aan, de f12 vind ik zeker een van de mooiste Malaguti scooters, misschien wel een van de mooiste scooters ooit gemaakt.
 
beide leuk, alleen de slider heeft een minna verti? als ik t goed heb.
en een f 12 heeft wel een mina hori.
beide iets unieks en wat je weinig ziet, voordeel aan een f 12 heeft wel een hori en zijn net iets meer onderdelen voor
 
beide leuk, alleen de slider heeft een minna verti? als ik t goed heb.
en een f 12 heeft wel een mina hori.
beide iets unieks en wat je weinig ziet, voordeel aan een f 12 heeft wel een hori en zijn net iets meer onderdelen voor
Klopt de slider heeft een minarelli vert blok, er zijn ook wat minder onderdelen, maar alles wat ik nodig heb is zo te krijgen, de phantom heeft wel wat meer onderdelen. Het lijkt me persoonlijk wel leuk om ook eens aan een verticaal blok te werken. Is weer eens wat anders.
 
ik denk dat je moet kijken wat vind je mooier vindt. wat past meer bij wat je er mee wilt doen, als je bijv. veel vermogen wilt halen dan zou ik een horizontale nemen. en als dat niet echt heel veel uit maakt zou ik naar beide kijken en dan kijken naar het aanbod
 
Back
Top