Nieuw op scooterz.nl !!

Thijs

Well-Known Member
Zoals je wel kunt zien op http://www.scooterz.nl is er weer wat vernieuwd.
Zo zijn ten eerste de modellen geupdate. De 78 nieuwste modellen met foto's staan nu online in 'De modellen'-sectie.
Ook zijn we bezig met het opbouwen van een dealer database. Hij is nu online, alleen...er staan nog maar 46 dealers in. De database zal de komende tijd behoorlijk uitgebreid worden zodat iedereen alle scooterdealers bij hem/haar in de buurt kan vinden. De dealer database is ook te bereiken via http://dealers.scooterz.nl

[This message has been edited by Thijs (edited 30 October 2000).]
 
Advertisement - register to remove this

van De Burg
mad.gif
,daar moet je je scooter dus nooit heen brengen,wat een kut zaak zeg.
OTR service Geldrop is wel goed alleen nu Anthony een eigen zaak heeft(Twins)is het wat slechter gesteld met het afstellen van snelle scoots
 
ehmz... ff 1 ding.. als je dat kaartje van Nederland heb... en dan klik je in noord holland op de Zaanstreek. (waar ik woon)... dan krijg je het Hoofdorpse Bromfietsenhuis.. enne.,. hoofddorp ligt allen niet in de zaanstreek.. ver der buiten zelfs... maar dan klik je op amsterdam..e n dan staat er van zaane tweewielers tussen.. deze zit wel in de zaanstreek!! in zaandam!
dus dit moet denk ff vwerander worden? enne zoals ruud zo.. een beoordeling is wel lekker als die erbij komt yte staan,. eigenmlijk zouden de echte Tuningszaken er ook bij moete staan.. heb nog wel een paar die er tussen kunnen staan,,
 
Krizzz, ik zal er even naar kijken. Die van hoofddorp moet eigenlijk in regio amsterdam en die van Zaandam natuurlijk in de zaanstreek.
Hoe bedoelen jullie die beoordeling?? Dat bezoekers die al eens klant geweest zijn daat hun oordeel kunnen achterlaten? Hmm, wel een goed idee. Ik zal eens kijken of we dat kunnen doen.
Als je nog echt goede adressen hebt van tuningszaken etc. Stuur ze maar via e-mail aan ons!

[This message has been edited by Thijs (edited 31 October 2000).]
 
ECHT goeie adressen zijn:

Dick de Lijster in Klaaswaal (voorstraat)
Bas den Breejen in Genderen
JPS in Rotterdam (Duikerstraat)
 
yepz.. gewoon als je er geweest bent dat je bv een cijfer kan geven.....
enne.. misshcien beste tuningszaak in noord-holland.. dila... eigenaar zit bij creco raceteam...is zelf dus daar bij dila ook monteur.....
 
Dirk Langenberg bedoel je? Nah...die wil toch alleen met Polini werken..schiet niet op...beter een niet-tuningsmerkgerichte dealer of gewoon zelf doen...

Goed in NoordNederland is De Jager (NH) en Wim Hazenberg (Gr)
 
af en toe komt er ook weleens een getuned malossi'tje vandaan....dirk bedoel ik ja...
ikke ga over een tijd ALS ik hem dan heb ALS ALS ALS he... me malossi 70 cc daaro late tune..
 
Opgestart door Gerard:
Ik typte ff mijn postcode in 8915 krijg ik zaken bv uit Genemuiden en ik woon in Lwd !! beetje ver weg he

Dat komt omdat er voor die postcode precies geen resultaten uit de database komen. Daarna gaat ie zoeken op de 1e 3 cijfers, daarna op de 1e 2, en alleen de eerste op het laatst. Als er dus nog geen dealers in de database staan die beginnen met 89 of 891 of zelfs 8915 dan krijg je gewoon alle dealers met een postcode die begint met 8 te zien. De regio's zijn door de PTT wel een beetje logisch ingedeeld, maar soms niet altijd helemaal. Hier kunnen wij niks aan doen. Misschien is het in jou geval handiger om op regio te zoeken mbv het kaartje van nederland.
 
Ziet er goed uit, maaruh met dealers bedoel je denk ik gewoon all dealers in een plaats? Ennuh, alles in mijn plaats of omstreken staat er niet bij?

SvR
 
Zoals je kon lezen (hierboven) staan er nu nog maar 46 van de 2000 (schatting) dealers in onze database. We proberen ze er allemaal in te krijgen, zodat je echt een totaaloverzicht krijgt. (is alleen een beetje veel werk)
Een dealer is volgens ons een winkel waar je scooters en/of scooteronderdelen kunt kopen
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
 
Back
Top