nieuw MBK nitro raceproject

Hallo,

Ik ben op zoek naar regelbare veerpoten of complete voorvork (liefst zowel uitgaande als ingaande demping) voor een MBK nitro/aerox frame voor 2002.
Stage 6 had regelbare veerpoten maar deze worden niet meer gemaakt. Enig idee waar ik er nog kan vastkrijgen?

THX!
Steven
 
Advertisement - register to remove this

De verstelbare remhendels van Polini en de verstelbare achterveer van R&D worden ook al niet meer gemaakt.
Zijn er mensen die weten waar ik racevering en remhendels nog kan vastkrijgen?
 
Dank u! Ik denk dat het idd deze zal worden. Als ik de vergelijkingen maak met al deze die nog wel te verkrijgen zijn, komt die er het beste uit. De RS24-10 is het dubbele van de prijs en regelbaar maar vraag mij af of deze echt zijn meerprijs waard is tegenover deze.
 
Dank u! Ik denk dat het idd deze zal worden. Als ik de vergelijkingen maak met al deze die nog wel te verkrijgen zijn, komt die er het beste uit. De RS24-10 is het dubbele van de prijs en regelbaar maar vraag mij af of deze echt zijn meerprijs waard is tegenover deze.
Als je echt op het circuit wil rijden is het wel fijner dat je wat meer kan instellen, rij zelf ook met RS24-10 voor en achter op mn zipje. Wereld van verschil met de gewone RS24.
 
Als je echt op het circuit wil rijden is het wel fijner dat je wat meer kan instellen, rij zelf ook met RS24-10 voor en achter op mn zipje. Wereld van verschil met de gewone RS24.
Dank u voor de reactie! uiteindelijk ben ik toch voor de RS24-10 gegaan deze werd vorige week besteld maar heeft een langere levertijd :).
En het is eigenlijk meer een hebbe dingetje dan dat ik er echt mee ga rijden, maar wil dat em zo extreem mogelijk staat :).
 
Heeft iemand ervaring met het afstellen van digitale polini ontsteking met de polini programmer 2013sw?
Enkele Tips en Triks zijn welkom?

1594126522206.png
 
Back
Top