Nieuw gedeelte

Daanje

Well-Known Member
Misschien kunnen jullie een nieuw gedeelte over de zaak anti-Netelenbos op deze site maken. Wel zo handig! Hoef je niet alle forums ernaar af te zoeken. Kun je SERIEUZE ideeën kwijt over eventuele protesten?! Kan je ook iedereen mee op de hoogte houden. Misschien beter een nieuw forum ervoor maken???
Kan je dan ook inzetten wanneer eventuele protesten gaan plaatsvinden, hoe laat en waar verzamelen we?
Misschien kunnen jullie hier iets mee?

Greetz and thumbs up!
 
Advertisement - register to remove this

Als jullie dus er echt serieus iets aan wil gaan doen, wil ik best wel een apart forumpje ervoor maken voor de netelenbos affaire, maar dan moeten de mensen wel ff replyen hier die allemal dan ook daadwerkelijk geinterresserd zijn en van plan zijn om te komen naar eventuele demonstratie.
Ik hoop dat er wel een hoop mensen meedoen, wnat dat is wel gaaf
smile.gif
 
ik niet weet of jullie het al door heb

maar die regel gaat in alle waarschijnlijk heid niet eens door
nederland heeft toch nog wel iets te maken met de EU, en die keurt het hoogst waarschijnlijk af...
 
Je weet maar nooit waar Netelendoos in staat toe is. Ze heb er volgens mij geen toestemming van de EU voor nodig. Alleen de goedkeuringen van het parlement. Ik heb het er pas geleden nog op school over gehad.
Een minister maakt de wet. Die wordt uitgewerkt door een soort van hulpje. Deze wet moet dan goedgekeurd worden door de 2e Kamer. Deze kunnen nog eventuele wijzigingen aanbrengen als ze het nodig vinden. Dan gaat de wet naar de 1e Kamer en die kan er geen wijzigingen toebrengen, maar alleen goedkeuren of afkeuren. Als er een meerderheid behaald is voor de goedkeuring, moet de wet ondertekend worden door de betrokken ministers en daarna de koningin.
 
Back
Top