Niet starten

Status
Not open for further replies.

Daan

Honda@NR 2
Ik was mijn scooter dus bijna 4 weken kwijd dus ik heb weer op gehaald
Wil hij niet starten hij maakte niet eens geluid!!! ook de claxon deed het niet!
Dus ik d8 de accu zal wel op moeten laden! Heb ik een uur gereden de claxon deed het weer prima de elc start ook
Wil ik een uur later weer starten pakt hij hem niet op de elc start hij maakt wel geluid maar wordt steeds minder tot dat je niks meer hoord!
Maar de claxon blijft het gewoon doen!!

What is the problem??

greetz en alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Daan
Ik was mijn scooter dus bijna 4 weken kwijd dus ik heb weer op gehaald
Wil hij niet starten hij maakte niet eens geluid!!! ook de claxon deed het niet!
Dus ik d8 de accu zal wel op moeten laden! Heb ik een uur gereden de claxon deed het weer prima de elc start ook
Wil ik een uur later weer starten pakt hij hem niet op de elc start hij maakt wel geluid maar wordt steeds minder tot dat je niks meer hoord!
Maar de claxon blijft het gewoon doen!!

What is the problem??

greetz en alvast bedankt

LEGE ACCU :|
 
toen ik mijn brommie 3 weken kwijt was (lang leve de wouten) startte ie gelijk op elektrische start........... om na 100m weer uit te vallen omdat de benzine op was :( rewd heeft me nog zien lopen :p
 
Ik denk dat je scooter gewoon niet genoeg vermogen levert om die accu weer helemaal op te laden. De dynamo van een scooter is alleen bedoelt om de accu een beetje bij te laden, dus van het starten en een beetje knipperlichten. Gewoon een nachtje aan de oplader hangen en hij is weer als nieuw.:)
 
Moet je eens kijken of er nog genoeg zuur inzit, anders opvullen met gedestilleerd water. En dan een paar dagen laten opladen en alles is weer goed. heb het ook al moeten doen toen mijn accu droog stond... En regelmatig checken....
 
je moet die accu gewoon opladen... hij staat nu ws. op 12 volt en das genoeg voor je claxon maar om electr. te starten net niet... je moet em gewoon ff opladen met een druppellader en steeds ff testen met een multimeter op hoeveel volt ie staat, moet dus meer zijn dan 12... 14 ofzo is denkik wel goed....
 
Originally posted by Daan
Ik was mijn scooter dus bijna 4 weken kwijd dus ik heb weer op gehaald
Wil hij niet starten hij maakte niet eens geluid!!! ook de claxon deed het niet!
Dus ik d8 de accu zal wel op moeten laden! Heb ik een uur gereden de claxon deed het weer prima de elc start ook
Wil ik een uur later weer starten pakt hij hem niet op de elc start hij maakt wel geluid maar wordt steeds minder tot dat je niks meer hoord!
Maar de claxon blijft het gewoon doen!!

What is the problem??

greetz en alvast bedankt

sjonge jonge, heb jij geen kickstart ofzo? Of vind je dat eng?
 
GVD !!!!!!

waarom nou weer zo'n zielige topic maken om een lege accu !?! dit had je ook gewoon aan je demente opa kunnen vragen ! :|

volgens mij doe je gewoon alles om zo veel mogelijk berichten te plaatsen !!! :|

zoals overal alleen zoiets als dit posten :

:D

greetz

------------------------------

is gewoon super irritant !
 
Originally posted by X8R-LeNnY
GVD !!!!!!

waarom nou weer zo'n zielige topic maken om een lege accu !?! dit had je ook gewoon aan je demente opa kunnen vragen ! :|

volgens mij doe je gewoon alles om zo veel mogelijk berichten te plaatsen !!! :|

zoals overal alleen zoiets als dit posten :

:D

greetz

------------------------------

is gewoon super irritant !

Jouw reply niet dan???:p
 
Originally posted by X8R-LeNnY
GVD !!!!!!

waarom nou weer zo'n zielige topic maken om een lege accu !?! dit had je ook gewoon aan je demente opa kunnen vragen ! :|

volgens mij doe je gewoon alles om zo veel mogelijk berichten te plaatsen !!! :|

zoals overal alleen zoiets als dit posten :

:D

greetz

------------------------------

is gewoon super irritant !
Nou maak je niet druk hoor wist ik veel!! omdat de claxon het weer wel deed meschien was er iets met de elc start!!

greetz
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top