Niet snel optrekken beta ark

Mathijs830

New Member
Hallo allemaal.

Mijn beta ark trekts de eerste meters niet goed op.. Daarna trekt hij wel goed.

Heb al een beetje gezocht op t forum maar kan zo niet echt wat vinden..

Mijn setup is : 50cc standaard cilinder, sito uitlaat, orginele carb., malossi koppeling met witte veertjes, Rode drukveer, 6 gram rolletjes en sproeier 88..

Gr mathijs!
 
Advertisement - register to remove this

Ja eerste paar sec
Post automatically merged:


Met 3 grams rollen loopt hij helemaal bagger...

logisch. Weet niet wat dat met mijn reactie te maken heeft.

Ik heb namelijk hetzelfde probleem. Dat hij de eerste 1 a 2 seconden geen toeren lijkt te maken en daarna wel ineens vooruit schiet. Ik heb een iget, dus de luchtschroef is het niet. Hoop dat iemand anders hier ons mee kan helpen
 
logisch. Weet niet wat dat met mijn reactie te maken heeft.

Ik heb namelijk hetzelfde probleem. Dat hij de eerste 1 a 2 seconden geen toeren lijkt te maken en daarna wel ineens vooruit schiet. Ik heb een iget, dus de luchtschroef is het niet. Hoop dat iemand anders hier ons mee kan helpen
Oh sorry ging perongeluk

maar het kan aan de trekveren liggen las ik, ik heb namelijk witte malossi veertjes erin zitten en dat zijn de slapste dus heb een setje besteld ff kijken of dat helpt. Ik laat het weten!
 
ik heb +2000 rpm trekveren, die doen hun werk wel. Maar nogsteeds gaat hij de erste seconde(s) heel langzaam. Alsof de koppeling meteen aangrijpt en daarna gaat slippen ofzo, want zodra hij wel toeren begint te maken trekt hij best goed op
 
Back
Top