Facilly
[NHO] M-tuning
Hooooooooooooi,
Ik ben nu al een hele tijd bezig met mijn Roxje en wil jullie hier graag wat meer info over geven :+
Ik begon toen ik bijna 15 was met deze Aerox. Ik mocht na 2 jaar rondkijken eindelijk ''iets'' aanschaffen. Ik wilde graag een Aerox, dus was ik van plan hier een project van te maken. Ik had namelijk nog meer dan een jaar de tijd om hem helemaal af te krijgen.
Ik kocht de Aerox in deze status van ene Martijn :+
Helaas mocht ik hem niet opvoeren, terwijl mijn plannen waren om met MHR Cross te gaan rijden. Dit vond ik wel erg jammer, maar ik wilde zowiezo een andere uitlaat. Dus ik regelde een KRD-F1 uitlaat.
Toendertijd had ik ook een RS24, TNT-stuur + Clamp en Michelin Pilot Sport bandjes gekocht. Velgen waren ook netjes wit gespoten door mijn vader.
Overigens had ik nog geen cilinder, dus kocht ik een MHR50. Me ouders vonden dit verder niet erg. Ik reed er overigens toch nooit mee.
Maar op een gegeven moment zie je al die sprinters op het forum, met snelle setupjes enzo. Toen bedacht ik: Dat wil ik ook. Dus ik kocht een Evo70, C20, Mikuni 24, KBC Wigje etc.
De setup was nu wel redelijk goed, dus ging ik over op de kappen. Na veel plamuur erop gesmeerd te hebben kwam ik tot dit resultaat.
Intussen de setup verkocht, met het oog op het beeindigen van het project. Ik had er weinig zin meer in.
Toen toch maar doorgegaan en een wat mildere setup gekocht, waar ik mee over de weg kon rijden.
Dit was Gilardoni 70, C16, 21mm etc.
Ook een karttankje gekocht, dit had ik nodig met mijn kappen.
Toen de kappen naar de spuiter gebracht, intussen zag hij er zo uit.
Vier weken nadat ik de kappen had afgeleverd kreeg ik een telefoontje. Ik kon de kappen op komen halen.
Ik wilde eerst me aerox verder netjes hebben voordat ik de kappen erop zette. Dus deze klaar gemaakt voor de kappen.
Hier alle kappen gemonteerd.
Intussen was het September 2005 en ging ik met de [NHO]-crew naar Speelmansplaten.
Hier had ik er een stickerset opgeplakt, aangezien ik hem wat kaal vond.
Ook had ik een waterpompdeksel door Bob laten uitfrezen.
Na SMP alles uit elkaar gehaald. De Gila getuned, nieuwe uitlaat, Sr velgen etc etc.
Ook het spruitstukje getuned.
Aerox optisch toch wel bijna af.
Intussen een Fotoshoot van Scooter-Power gehad.
Nu ben ik bezig eindelijk mijn droom setup samen te stellen. De MHR Cross setup.
Ik heb de MHR Cross van Wouter gekocht en deze gelijk onder handen genomen.
Eerst de ene helft.
Toen beide kanten.
Ik heb hem al op een MHR Blokje getest. Ik moet zeggen, hij gaat lekker!
Ook RHQ Asje gekocht samen met MHR C4 Lagers.
En een JHC 24 carb inclusief spruitstuk plaatje en XSH Filter.
Mijn zelfsamengestelde N20 (Purge) setje.
Tot de volgende keer!
Ik ben nu al een hele tijd bezig met mijn Roxje en wil jullie hier graag wat meer info over geven :+
Ik begon toen ik bijna 15 was met deze Aerox. Ik mocht na 2 jaar rondkijken eindelijk ''iets'' aanschaffen. Ik wilde graag een Aerox, dus was ik van plan hier een project van te maken. Ik had namelijk nog meer dan een jaar de tijd om hem helemaal af te krijgen.
Ik kocht de Aerox in deze status van ene Martijn :+
Helaas mocht ik hem niet opvoeren, terwijl mijn plannen waren om met MHR Cross te gaan rijden. Dit vond ik wel erg jammer, maar ik wilde zowiezo een andere uitlaat. Dus ik regelde een KRD-F1 uitlaat.
Toendertijd had ik ook een RS24, TNT-stuur + Clamp en Michelin Pilot Sport bandjes gekocht. Velgen waren ook netjes wit gespoten door mijn vader.
Overigens had ik nog geen cilinder, dus kocht ik een MHR50. Me ouders vonden dit verder niet erg. Ik reed er overigens toch nooit mee.
Maar op een gegeven moment zie je al die sprinters op het forum, met snelle setupjes enzo. Toen bedacht ik: Dat wil ik ook. Dus ik kocht een Evo70, C20, Mikuni 24, KBC Wigje etc.
De setup was nu wel redelijk goed, dus ging ik over op de kappen. Na veel plamuur erop gesmeerd te hebben kwam ik tot dit resultaat.
Intussen de setup verkocht, met het oog op het beeindigen van het project. Ik had er weinig zin meer in.
Toen toch maar doorgegaan en een wat mildere setup gekocht, waar ik mee over de weg kon rijden.
Dit was Gilardoni 70, C16, 21mm etc.
Ook een karttankje gekocht, dit had ik nodig met mijn kappen.
Toen de kappen naar de spuiter gebracht, intussen zag hij er zo uit.
Vier weken nadat ik de kappen had afgeleverd kreeg ik een telefoontje. Ik kon de kappen op komen halen.
Ik wilde eerst me aerox verder netjes hebben voordat ik de kappen erop zette. Dus deze klaar gemaakt voor de kappen.
Hier alle kappen gemonteerd.
Intussen was het September 2005 en ging ik met de [NHO]-crew naar Speelmansplaten.
Hier had ik er een stickerset opgeplakt, aangezien ik hem wat kaal vond.
Ook had ik een waterpompdeksel door Bob laten uitfrezen.
Na SMP alles uit elkaar gehaald. De Gila getuned, nieuwe uitlaat, Sr velgen etc etc.
Ook het spruitstukje getuned.
Aerox optisch toch wel bijna af.
Intussen een Fotoshoot van Scooter-Power gehad.
Nu ben ik bezig eindelijk mijn droom setup samen te stellen. De MHR Cross setup.
Ik heb de MHR Cross van Wouter gekocht en deze gelijk onder handen genomen.
Eerst de ene helft.
Toen beide kanten.
Ik heb hem al op een MHR Blokje getest. Ik moet zeggen, hij gaat lekker!
Ook RHQ Asje gekocht samen met MHR C4 Lagers.
En een JHC 24 carb inclusief spruitstuk plaatje en XSH Filter.
Mijn zelfsamengestelde N20 (Purge) setje.
Tot de volgende keer!
Last edited: