S scooter fr€@k Well-Known Member 25 November 2005 #1 ff snel vraagje die ngk race kabel maakt dat iets uit ? hogere voltage staat daar maat werkt het ook ? op orginele ontsteking
ff snel vraagje die ngk race kabel maakt dat iets uit ? hogere voltage staat daar maat werkt het ook ? op orginele ontsteking
melf #50 Well-Known Member 25 November 2005 #3 theoretisch zal het beter zijn , maar je hoeft er echt niks van te verwachten Upvote 0 Downvote
yamashi www.triboron.nl 25 November 2005 #4 melf #50 said: theoretisch zal het beter zijn , maar je hoeft er echt niks van te verwachten Click to expand... zou ik dan toch maar eens een keertje op de testbank proberen!!! is toch echt wel merkbaar!!! Upvote 0 Downvote
melf #50 said: theoretisch zal het beter zijn , maar je hoeft er echt niks van te verwachten Click to expand... zou ik dan toch maar eens een keertje op de testbank proberen!!! is toch echt wel merkbaar!!!
RoP#52 Well-Known Member 25 November 2005 #5 yamashi said: zou ik dan toch maar eens een keertje op de testbank proberen!!! is toch echt wel merkbaar!!! Click to expand... neem jij maar eerst is nieuwe software voor je testbank jarno:> Upvote 0 Downvote
yamashi said: zou ik dan toch maar eens een keertje op de testbank proberen!!! is toch echt wel merkbaar!!! Click to expand... neem jij maar eerst is nieuwe software voor je testbank jarno:>
Jumper Well-Known Member 25 November 2005 #6 zou ook zorgen dat je toerenteller en handel niet ondervind Upvote 0 Downvote