ngk hittegraad 6 bougie

scooter fr€@k

Well-Known Member
een vriend van me heeft gisteren een warmloper gehad met zijn wallaroo
nu heb ik alles nagekeke mengsel enzo en alles was juist wat ik alleen raar vond was dat er een ngk 6 inzat
zou dit de oorzaak kunnen zijn van de warmloper?

Advertisement - register to remove this

Nee kan niet :) Zal we leen montage fout geweest zijn oid, of bijv een vuiltje.. Bougie kan wel de afstelling verknallen, door bijv op top te stotteren, maar vastloper niet :)

oke , dit deed hij ook als je ff op top reed op volgas en je liet de gas even los hoorde je lucht die leek te ontsnappen .
juist alsof de vonken de verbranding even niet kon volgen en in de pijp verbrand werden

mja , denk dat je dan toch verkeerd hebt gekeken oid , een brommertje loopt niet zomaar vast , als de zuiger vastloopt vanuit het niets kunnen het maar 2 dingen zijn normaal gesproken , of te arm of geen smering , echt vastlopen door mechanische redenen kun je meestal wel zien , dan zijn er brokstukken en krassen en hoekjes weg etc.

als de bougie verkeerd is zal de bougie ook wegsmelten...

Die hittegraad 6 is zoiezo niet goed voor een 70CC. Ik heb 70CC met een hittegraad 9! Ik had eerst 8 (waar die ook warmlopers mee had), nadat ik die 9 erin heb gedaan loopt die veel beter en geen warmlopers meer. Dus ik zou je een hittegraad 9 adviseren. Bv de: NGK B9HS

ltrz OrangeWallaroo

Back