next kapot, wat nu!!

ukiepucki

Draakipower
Ik heb een klein probleempje. Ik heb een Speedfight 2 LC met alles standaard behalve een Technitroep Next, en een Polini 2-G Koppeling.
Maar mijn TechniKut, is , zoals de naam het al zegt, naar de kut. De trilt als de terig, en demper knalt steeds los.

Maar welke uitlaat moet ik nou nemen, ik ben wel van plan, om nog effe met mijn std cilinder door te blijven rijden(omdat hiero in Den Bosch Fucking veel controle's zijn) dusse, nog effe geen 70cc.

Maar welke uitlaat dus

-Giannalli NR-X
-Yasuni Z/R
-Polini For Race
-??????

Dus voor goede sugesties, graag antwoord.
En niet van die digen van, die vraag is al 10x gestelt.
 
Advertisement - register to remove this

Yasuni Z of een Giannelli Sport Pro 6. Die Giannelli doet het volgens enkele op dit forum wel aardig goed op Peugeot, maar ik vind em er niet uitzien
frown.gif
Dus beter een Yasuni Z. Giannelli Blackswan is ook wel goed op Peugeot
smile.gif
Maar daar heb je pas meer aan als je een andere cilinder opzet. Ik weet eigenlijk de prestaties niet op standaard cilinder met BS. De For Race is natuurlijk ook een goeie all-rounder die het bijna overal wel goed op doet
smile.gif

GEEN NR-X!!! Voor dat geld kan je toch wel een betere en mooiere uitlaat kopen
wink.gif
!
Yasuni R kan je pas beter kopen als je een 70cc eronder zet
wink.gif

Hebo Gara zal ook wel een leuk uitlaatje zijn voor jou
smile.gif

Moet je nog meer weten?

Greetz
 
Nou, hij moet natuurlijk wel een goed vermogen hebben, en orgineel zijn. Maar zo'n Yasuni Z is toch hetzelfde als een Bibolot ofzoiets. En die hebben dacht ik toch geen geweldig vermogen zoals NR-X ofzo, of zie ik dat verkeerd
 
Nou, hij moet natuurlijk wel een goed vermogen hebben, en orgineel zijn. Maar zo'n Yasuni Z is toch hetzelfde als een Bibolot ofzoiets. En die hebben dacht ik toch geen geweldig vermogen zoals NR-X ofzo, of zie ik dat verkeerd
 
Originally posted by Daanje_70MHR:
Yasuni Z of een Giannelli Sport Pro 6. Die Giannelli doet het volgens enkele op dit forum wel aardig goed op Peugeot, maar ik vind em er niet uitzien
frown.gif
Dus beter een Yasuni Z. Giannelli Blackswan is ook wel goed op Peugeot
smile.gif
Maar daar heb je pas meer aan als je een andere cilinder opzet. Ik weet eigenlijk de prestaties niet op standaard cilinder met BS. De For Race is natuurlijk ook een goeie all-rounder die het bijna overal wel goed op doet
smile.gif

GEEN NR-X!!! Voor dat geld kan je toch wel een betere en mooiere uitlaat kopen
wink.gif
!
Yasuni R kan je pas beter kopen als je een 70cc eronder zet
wink.gif

Hebo Gara zal ook wel een leuk uitlaatje zijn voor jou
smile.gif

Moet je nog meer weten?

Greetz

Die giannelli er niet goed uitzien??? JIJ hebt geen smaak ik vind hem echt NIEt lelijk mooie carbon-demparachtig geval enz. smaken verschillen!!!


------------------
italjet f50 ac, giannelli sport pro 6 , 15% polini drukveer, 6gr rollen, sproeier 60, tp 50 cilinder, skf lagers,
 
Maat van me heb een Blackswan op een speedfight II LC, top was 105, zei hij. (teller)(standaardcilinder)
Hij had alleen wat moeite met afstellen. en had hem meestal 90 lopen met een hele goede acceleratie.
 
Nee, dat is gewoon mijn standaard haar move. Kijk, je ziet een lekkere chick, dan effe losse handjes, haar goed, oke dan.

Maar is een Blacke zwaan wat voor mijn scootertje, en ik ben zelf nog niet zo'n held ik afstellen. Maar zo'n Yasuni Z, zal die beter lopen dan een Next???
 
Ik kom net op de site van www.scootparts.nl

Lees ik dit:produkt 1: Uitlaat Metrakit voor Peugeot Speedfight. Model SP. (handmade met kevlar demper).
Past op alle Peugeot motoren, oa.: Zenith, Buxy, Speedake, Speedfight I + II.
( andere merken ook leverbaar op de pagina Uitlaten Metrakit)

is dit niet's????
 
Back
Top