+NEW URL+ eerste filmpje van Typhoon125cc project

Advertisement - register to remove this

hehe
mja tot hiertoe zie ik het nog best zitten...
Als frame nu kaal is en gezandstraald + poedercoated zal het er al aardig anders uitzien :p
enkel nog blok slopen want achterveer zit muurvast en achterwiel wordt ook nog een klein probje...
voorvork is ook gaar denk ik maar jah... wat wil je
 
Originally posted by LXSpeedfighterz
Gemiddelde dl snelheid 403 kb/s
met top van 480 :p
hehe. das nie snel hoor :p

speed.JPG


maar hier hebben ze weer geen divx.. zal hem zo thuis nog eens bekijken. ben benieuwd!
 
aaaarghhhh

Hallo robink2k2,

Onze diensten hebben uw website gecontroleerd; de inhoud is niet in overeenstemming met de Algemene Voorwaarden van Lycos.
Tijdens de aanmelding bij Lycos Europe en door gebruik te maken van de aangeboden diensten, bent u akkoord gegaan met de wettige zakelijke voorwaarden voor het gebruik maken van de Lycos Europe diensten.

In overeenstemming met de wet en de Algemene Voorwaarden hebben wij uw account verwijderd en dus ook uw website. "Doorlinken"

U kunt de Algemene Voorwaarden nogmaals nalezen op deze webpagina : http://login.lycos.co.uk/membership/signup/popups/terms.html

Lycos Europe Misbruik- en Ondersteuningsteam

weeral afgesloten :(
 
je gebruikt teveel data transfer. ik kan em eventueel wel hosten alleen moet ik em dan wel ff zien te krijgen. pm me maar als je hulp nodig hebt :).
 
Back
Top