New Polini EVO2

Advertisement - register to remove this

neej juist niet met minder toeren ging het vermogen weg.

maar op mij hoef je niet te rekenen op hogere scooters.

vanavond heeft een naaldlager alles kapot gemaakt. en stop met de sonic en evo.

evo is zo beschadigd. dat hij niet meer rijdend te maken is.
 
MHR said:
piaggio evo2 - 15,8 pk untuned, gaf wel een 14000+ toeren met c21. niet goed afgesteld, maarja knalde m wel. Kut man eric!!

Daar verbaasde ik me ook al over, ik had verwacht dat de Evo ongetuned niet boven de 13500 topvermogen uitkwam, maar hij liep bij jou toch echt beter op 14000+ rpm...
 
Over 2 weken word mijn Evo2 eindelijk klaar gemaakt om op mn blok te gaan. Verwacht niet met meer dan 12.5k te gaan rijden, mja dat is op Peug.
Cilinder word alleen afgewerkt en carters op niveau van de cilinder gehaald.
 
DG SF2 said:
Over 2 weken word mijn Evo2 eindelijk klaar gemaakt om op mn blok te gaan. Verwacht niet met meer dan 12.5k te gaan rijden, mja dat is op Peug.
Cilinder word alleen afgewerkt en carters op niveau van de cilinder gehaald.

waarom zoveel minder toeren dan?
 
Overigens is er wel een aanzienlijk verschil tussen de mina en de piaggio versie van de Evo2, doelend op de uitlaatpoort. Dat had ik nog niet gelezen in het topic. Mina poort zit hoger, maar is rond aan de bovenkant. Piaggio is nagenoeg recht.
 
Joël said:
Overigens is er wel een aanzienlijk verschil tussen de mina en de piaggio versie van de Evo2, doelend op de uitlaatpoort. Dat had ik nog niet gelezen in het topic. Mina poort zit hoger, maar is rond aan de bovenkant. Piaggio is nagenoeg recht.

Misschien een domme vraag, maar ik ben nog niet erg thuis in die soorten poorten etc.

Maar is daar een reden voor? Dat verschil tussen Pia en Mina?
 
eind van de week is de scooter van een vriend van me klaar met afstellen bij EPC

De cilinder wat hier op zit is een EVO2, de cilinder en het carter zijn alleen afgewerkt

dus eind deze week, begin volgende week post ik hier een grafiekje

de setup is gewoon
evo2
c21
28mm
stage 6 membraam.
en de rest van de shit, gewoon allemaal nieuw spul
 
Back
Top