Ik heb geen schema van de New Fly, wel van de Fly.
Maar ook hier weer typisch Piaggio, nergens standaard draadkeuren.
Maar goed, ik denk het volgende:
Zwart = massa.
Blauw = waarschijnlijk de laadspanning voor de condensator in je cdi.
Rood/blauw = vaste accuspanning.
Wit = geschakelde accuspanning.
De scooter zou moeten starten als je de rood/blauwe en de witte draad met elkaar doorverbindt en de zwarte en blauwe draad los laat liggen.
Zou even de zekering controleren want de kans is groot dat je met de rood/blauwe draad sluiting hebt gemaakt als je alle draden los hebt genomen.
Verder kun je het best als volgt te werk gaan.
Nummer de aansluitingen van het contactslot met de nummers 1 t/m 4.
Meet daarna met een multimeter de weerstand tussen alle contacten in alle standen van het contactslot en schrijf dit op.
Sluit de blauw/rode en de witte draad aan op de contacten die met elkaar contact maken als het contactslot aan staat.
Sluit de zwarte en de blauwe draad aan op de contacten die met elkaar contact maken als het contactslot uit staat.
Succes.