new booster gekocht..welke trekveren en drukveer?

booster12N

Well-Known Member
heyy

ik heb dus een boostertje gekocht van 2007 tes een naked 12 inch
en nu vraag ik me af welke trekveeren en drukveren ik erin moet plaatsen... mijn booster staat volledig origineel behalve een leovinci zx schroom uitlaat
IK HEB ECHT GEEN VERSTAND VAN BROMMERS dus a.u.b HELP me (a)
heeft er iem raad welke kleur van veren ik moe kopen en ook WELKE GEWICHTJES?
aahja ik kies voor malossi merk:)



grrrrrrrrrrrrrrtttttttttsssss woem ik wil sneller optrekken xD
 
Advertisement - register to remove this

Mja , als je denkt , of als iemand je heeft wijs gemaakt dat strakkere koppelingsveren , n een sterkere drukveer je harder laat optrekken , dan is dit goed fout. Luister dus niet meer naar die jongen / dat meisje. :X

Wat je kan doen is de boel ontgrenzen. Prop( pen ) eruit etc. , ook kun je de boel gewoon goed LATEN afstellen. Dit scheelt echt een hele hoop. Verder kun je weinig met een standaard setup. Veel harder zullen ze niet lopen.

Succes.
 
Mja , als je denkt , of als iemand je heeft wijs gemaakt dat strakkere koppelingsveren , n een sterkere drukveer je harder laat optrekken , dan is dit goed fout. Luister dus niet meer naar die jongen / dat meisje. :X

Wat je kan doen is de boel ontgrenzen. Prop( pen ) eruit etc. , ook kun je de boel gewoon goed LATEN afstellen. Dit scheelt echt een hele hoop. Verder kun je weinig met een standaard setup. Veel harder zullen ze niet lopen.

Succes.

Hey, als je prop en varioring eruit zijn, dan werkt een strakkere drukveer en strakkere trekveertjes toch wel?.. als je het maar houd bij 15% ofzo..??
 
Koppeling veren lekker standaard houden , of je motor draait zulke hoge toeren bij stationair dat je wel strakkere nodig hebt... :rolleyes:

Plus jij hoeft niet half gas te geven bij het stoplicht , als die op groen springt , geef je vol gas , bij sprintscooters wel. ;) Daar dienen de strakkere veren voor.
 
Mja , als je denkt , of als iemand je heeft wijs gemaakt dat strakkere koppelingsveren , n een sterkere drukveer je harder laat optrekken , dan is dit goed fout. Luister dus niet meer naar die jongen / dat meisje. :X

Wat je kan doen is de boel ontgrenzen. Prop( pen ) eruit etc. , ook kun je de boel gewoon goed LATEN afstellen. Dit scheelt echt een hele hoop. Verder kun je weinig met een standaard setup. Veel harder zullen ze niet lopen.

Succes.


dankje voor de info mo mijn brommer trek echt heeel trag op azo 5 seconden na volle gas start gij met rijden....
 
Koppeling veren lekker standaard houden , of je motor draait zulke hoge toeren bij stationair dat je wel strakkere nodig hebt... :rolleyes:

Plus jij hoeft niet half gas te geven bij het stoplicht , als die op groen springt , geef je vol gas , bij sprintscooters wel. ;) Daar dienen de strakkere veren voor.


ik wik gwn beetje sneller optrekken hoor:p ik ben net een dikke oma die 300 kg weegt snapte:)
 
Is niet te zeggen.

http://www.sonjabakker.nl/

Denk dat dit het best gaat op het moment... Sorry , kon het niet laten. :p Uiteraard niet lullig bedoeld oid. ;) Met meer gewicht gaat je scooter nou eenmaal langzamer. Niets aan te doen.

Koppelingsveren overigens lekker standaard houden. Waarom zou je je koppeling later willen ingrijpen , ga je sprinten ?
 
Is niet te zeggen.

http://www.sonjabakker.nl/

Denk dat dit het best gaat op het moment... Sorry , kon het niet laten. :p Uiteraard niet lullig bedoeld oid. ;) Met meer gewicht gaat je scooter nou eenmaal langzamer. Niets aan te doen.

Koppelingsveren overigens lekker standaard houden. Waarom zou je je koppeling later willen ingrijpen , ga je sprinten ?


aHAAH:d+ralf+
ma moek dan zwaardere of anorexia gewichtjes plaatse?
 
anorexia gewichtjes zorgt ervoor dat je sneller weg rijd als je gas open doet.
Dat hoeft echter niet te betekenen dat je als een sneltrein weg rijd.




mijn brommer heeft zelfs geen trekkracht.... ik spreek nu niet van snel optrekken ...ik moe volle gas geven voor te kunnen starten met kickstarter...en als hij werkt en ik geef geen gas valt gij GWN DOOOD
optrekken doet hij helemaal niet:(
ik weet nie wa ik moe doen.... ik heb nu alles RIGINEEL ZELFS DE UITLAAT ORIGINEEL GEPLAATST DUS ALLES IS ORIGINEEL...


help es een dikke nubbie xD

+ralf+
 
mijn brommer heeft zelfs geen trekkracht.... ik spreek nu niet van snel optrekken ...ik moe volle gas geven voor te kunnen starten met kickstarter...en als hij werkt en ik geef geen gas valt gij GWN DOOOD
optrekken doet hij helemaal niet:(
ik weet nie wa ik moe doen.... ik heb nu alles RIGINEEL ZELFS DE UITLAAT ORIGINEEL GEPLAATST DUS ALLES IS ORIGINEEL...


help es een dikke nubbie xD

+ralf+

NO HELP?:(
 
ik heb juist carbu volledig uitgekuis luchschroef staat nu op 1.5 toern en stationair schroef staat op 2 toeren en ie trek nog altijd nie normal traag op... moek nieuwe carbu kopen mss??


thnx ppl!

owjah ik heb ook de naald op de onderste stipje gezet zodat ie meer brandstof erin doet:)
 
Back
Top