new booster gekocht..welke trekveren en drukveer?

booster12N

Well-Known Member
heyy

ik heb dus een boostertje gekocht van 2007 tes een naked 12 inch
en nu vraag ik me af welke trekveeren en drukveren ik erin moet plaatsen... mijn booster staat volledig origineel behalve een leovinci zx schroom uitlaat
IK HEB ECHT GEEN VERSTAND VAN BROMMERS dus a.u.b HELP me (a)
heeft er iem raad welke kleur van veren ik moe kopen en ook WELKE GEWICHTJES?
aahja ik kies voor malossi merk:)



grrrrrrrrrrrrrrtttttttttsssss woem ik wil sneller optrekken xD
 
Advertisement - register to remove this

Mja , als je denkt , of als iemand je heeft wijs gemaakt dat strakkere koppelingsveren , n een sterkere drukveer je harder laat optrekken , dan is dit goed fout. Luister dus niet meer naar die jongen / dat meisje. :X

Wat je kan doen is de boel ontgrenzen. Prop( pen ) eruit etc. , ook kun je de boel gewoon goed LATEN afstellen. Dit scheelt echt een hele hoop. Verder kun je weinig met een standaard setup. Veel harder zullen ze niet lopen.

Succes.
 
Mja , als je denkt , of als iemand je heeft wijs gemaakt dat strakkere koppelingsveren , n een sterkere drukveer je harder laat optrekken , dan is dit goed fout. Luister dus niet meer naar die jongen / dat meisje. :X

Wat je kan doen is de boel ontgrenzen. Prop( pen ) eruit etc. , ook kun je de boel gewoon goed LATEN afstellen. Dit scheelt echt een hele hoop. Verder kun je weinig met een standaard setup. Veel harder zullen ze niet lopen.

Succes.

Hey, als je prop en varioring eruit zijn, dan werkt een strakkere drukveer en strakkere trekveertjes toch wel?.. als je het maar houd bij 15% ofzo..??
 
Koppeling veren lekker standaard houden , of je motor draait zulke hoge toeren bij stationair dat je wel strakkere nodig hebt... :rolleyes:

Plus jij hoeft niet half gas te geven bij het stoplicht , als die op groen springt , geef je vol gas , bij sprintscooters wel. ;) Daar dienen de strakkere veren voor.