-Stanley-
....
Aangeboden: Yamaha Aerox
Bouwjaar: 2003
Km-Stand: +/- 9500 km
Bij deze bied ik mijn Yamaha Aerox aan. Deze verkeerd in zeer goede staat en is altijd goed onderhouden. Hij is niet optimaal gebruikt, alleen zomers. Alle Papieren zijn aanwezig en hij is helmaal eerlijk.
De reden dat ik hem verkoop is, dat ik het geld er niet meer voor heb om hem weer voor een jaar te verzekeren, en weet dat ik er niet veel op rij. Dus bij deze een zeer goed onderhouden scooter voor een mooie prijs.
De Scooter loopt helmaal standaard, +/- 50 km/h. En de kappen zijn profesioneel gespoten in een lichtblauw parelmoere kleur. Optisch is het een perfecte scooter, hieronder staat vermeld wat er allemaal op zit.
Uiterlijk Info:
- Licht Blauw Parelmoer gespoten
- TNT Stuur Crome
- TNT Stuurclamp Grome
- TNT Lexus Achtlicht
- Witte velgen
- Witte Buddyhoes
- Grome Ventiel Dopjes
- Grome Zijstandaard
- Betor Gasveer
- BC 800 Digiteller
- Progrip Handvaten (Zwart/blauw)
- BCD Underseat
voor interesse of informatie kunt u mij bellen op het volgende nummer:
0614873321
Bouwjaar: 2003
Km-Stand: +/- 9500 km
Bij deze bied ik mijn Yamaha Aerox aan. Deze verkeerd in zeer goede staat en is altijd goed onderhouden. Hij is niet optimaal gebruikt, alleen zomers. Alle Papieren zijn aanwezig en hij is helmaal eerlijk.
De reden dat ik hem verkoop is, dat ik het geld er niet meer voor heb om hem weer voor een jaar te verzekeren, en weet dat ik er niet veel op rij. Dus bij deze een zeer goed onderhouden scooter voor een mooie prijs.
De Scooter loopt helmaal standaard, +/- 50 km/h. En de kappen zijn profesioneel gespoten in een lichtblauw parelmoere kleur. Optisch is het een perfecte scooter, hieronder staat vermeld wat er allemaal op zit.
Uiterlijk Info:
- Licht Blauw Parelmoer gespoten
- TNT Stuur Crome
- TNT Stuurclamp Grome
- TNT Lexus Achtlicht
- Witte velgen
- Witte Buddyhoes
- Grome Ventiel Dopjes
- Grome Zijstandaard
- Betor Gasveer
- BC 800 Digiteller
- Progrip Handvaten (Zwart/blauw)