Neos setup tips

Choempie

Well-Known Member
Ik wil mijn neos een beetje harder laten gaan. Hij gaat nu 71gps wat ik niet heel snel vindt voor deze setup. Hij trekt redelijk op en rijdt goed door naar zijn top zonder dips.

setup:
Dr70
Yasuni r
17.5 @ sproeier 90
Multivar @ 7gr rollen
Gele drukveer
Orignele trekveren

Ik weet niet zeker of er in de demper van de yasuni nog een begrenzing zit. Sommige zeggen ook dat het onzin is om die er uit te halen?

ook heb ik nog een snorkel in mn luchtfilter.

ik vindt die yasuni r ook niet heel lekker klinken, het klinkt niet echt als terugloop maar meer gewoon als de een sito

weet iemand misschien hoe ik iets barder zou kunnen gaan?
 
Advertisement - register to remove this

met yasuni r loopt maar 85?dan kan je net zo goed een gianelli extra v2 monteren.ik rij met narakut 70 + std uitlaat en hoogste top was 92.nou 80 haalt hij makkelijk maar veel kracht heeft die cil niet.
Die van mij haalt 100 op de teler wel, denk dat de top opzich nog wel hoger is maar moet mn cilinder nog inrijden dus ga niet al te gek doen.

maar wat is jou setup verder?
 
Ik snap niet waarom je met deze uitlaat nog steeds de standaard trekveren in de koppeling hebt zitten.. Moeten echter strakkere in.
Vind je het gek dat het ding niet op gang wilt komen.
 
Ik snap niet waarom je met deze uitlaat nog steeds de standaard trekveren in de koppeling hebt zitten.. Moeten echter strakkere in.
Vind je het gek dat het ding niet op gang wilt komen.
Hij trekt echt prima op, vond het niet nodig om te veranderen, maar trekveren heeft toch niks met top te maken, want die vindt ik nog aan de lage kant
 
Ja natuurlijk wel, je overbrenging moet goed afgesteld worden anders krijg je van die mensen die het raar vinden dat hun scooter voor geen meter loopt.omdat ze het niet nodig vonden om dat af te stellen. Nu komt je blok niet op toeren om A goed weg te rijden en B het mooiere 2takt geluid wat bij een R hoort zijn waarschijnlijk je toeren die je mist....
 
Ja natuurlijk wel, je overbrenging moet goed afgesteld worden anders krijg je van die mensen die het raar vinden dat hun scooter voor geen meter loopt.omdat ze het niet nodig vonden om dat af te stellen. Nu komt je blok niet op toeren om A goed weg te rijden en B het mooiere 2takt geluid wat bij een R hoort zijn waarschijnlijk je toeren die je mist....
Oo bedankt! Dit wist ik niet, weet je misschien ook trekveren die goed zouden zijn bij mijn setup ongeveer? Polini blauw misschien?
 
Geen flauw idee, zet ze erin en maak een testritje zou ik zeggen. Alle merken en welke kleuren wat doen hou ik allemaal niet bij. Als je gaat afstellen gewoon paar verschillende setjes mee en testen maar
 
Hij trekt echt prima op, vond het niet nodig om te veranderen, maar trekveren heeft toch niks met top te maken, want die vindt ik nog aan de lage kant

Als je dat niet afsteld rijd je scooter als een natte krant..

Je moet wel in de powerband van de uitlaat blijven om er max vermogen eruit te krijgen.

Zou zeggen probeer ergens de medium trekveren.. Zijn die te strak zet je de slappere erin.
 
Back
Top