Neos rijdt niet

Choempie

Well-Known Member
Ben nu al een tijdje bezig met een yamaha neos 2t uit 2005, nu loopt hij eindelijk stationair nadat ik de keerringen en pakking heb vervangen!
Gasgeven doet hij alleen nog steeds niet goed.

tot half gas loopt het wel oke, maar als ik volgas probeer, valt hij uit. Heb al verschillende sproeier geprobeerd. Maar heb echt geen idee wat het is.
Benzine loopt gewoon goed door naar de vlotter.

setup is overigens:
Dr70
17.5mm dmp carb dellorto imi
Standaard look uitlaat (tijdelijk)
 
Advertisement - register to remove this

Is het misschien niet zo dat hij gewoon teveel benzine krijgt? Volgens mij is een 70cc niet gelijk een reden om er een 17,5mm op te gooien volgens mij.
 
Heb net een 21mm carb erop gezet met sproeier 125, toen liep hij wel lekker stationair en tot 3/4 gas open wel goed, alleen volgas valt hij nog steeds uit. En al geef ik gas, draait het wiel ook niet veel.

iemand die hier meer over weet
 
Heb net een 21mm carb erop gezet met sproeier 125, toen liep hij wel lekker stationair en tot 3/4 gas open wel goed, alleen volgas valt hij nog steeds uit. En al geef ik gas, draait het wiel ook niet veel.

iemand die hier meer over weet
Dan is het spelen met je sproeiers en lucht
Post automatically merged:

Dan is het spelen met je sproeiers en lucht
Probeer eens je hand voorde luchtinlaat te houden kijken wat ie dan doet
 
Dan is het spelen met je sproeiers en lucht
Post automatically merged:


Probeer eens je hand voorde luchtinlaat te houden kijken wat ie dan doet
Hij zuigt best goed aan wel, alleen wordt mn hand wel een beetje vochtig en als ik hem gewoon helemaal erover houd valt ie uit

Ik heb overigens ook al een 12mm carb geprobeerd en 17.5mm carb met sproeier:
60,70,80 en 90 en allemaal doen ze hetzelfde
 
Hij zuigt best goed aan wel, alleen wordt mn hand wel een beetje vochtig en als ik hem gewoon helemaal erover houd valt ie uit

Ik heb overigens ook al een 12mm carb geprobeerd en 17.5mm carb met sproeier:
60,70,80 en 90 en allemaal doen ze hetzelfde
Niet die luchtinlaat volledig bedekken gewoon boor de helft zegmaar
 
Weet iemand weke maat sproeier ik ongeveer nodig zou moeten hebben,
Met 70cc dr, 12mm carb
Stnd uitlaat

heb nu 60-110 geprobeerd en hij blijft moeilijk starten / uitvallen bij volgas

soms start ie wel goed alleen als ik er dan op wil rijden rijdt hij totaal niet weg, als ik het achterwiel van de grond afhaal begint hij wel meer toeren te maken en draait het achterwiel wel
 
Back
Top