neos choke probleem heel raar helppp

Status
Not open for further replies.

dj-nikk

Well-Known Member
goede dag.
ik heb een yamaha neos met un probleem hij rijd alleen met choke ik heb andere sproeiers geprobeert zuiver te maken andere membraam en ik krijg niks gevonden als ik op mijn achterwiel rijd valt hij bijna uit.
49.3cc
std vario en kopeling vario ring er uit en bij de uitlaat de ring er uit ik heb sproeier 60 tot en met 90 geprobeert maar niks helpt ik heb ook de gas naald versteld helpt ook niet geen valse lucht einde raat kan iemand mij helpen niemand weet hier een antword op kopeling is blauwe trek veeren met roode druk ver maar dat werkt allemaal goed

gr nikk
 
Advertisement - register to remove this

1. neem een LOI cursus Nederlands :)

2. alleen als je op je achterwiel rijd? of altijd als je rijd? als je op je achterwiel rijd kan het zijn dat je carb geen benzine krijgt omdat de vlotter naar boven blijft staan.
 
1. neem een LOI cursus Nederlands :)

2. alleen als je op je achterwiel rijd? of altijd als je rijd? als je op je achterwiel rijd kan het zijn dat je carb geen benzine krijgt omdat de vlotter naar boven blijft staan.

1 ik heb pddnos waar door ik moeite heb met schrijfen
2 altijd :D
3 er staan flinke krasen in me cilinder :'(
4 2 membraam plaatjes staan heel klein beetje open;(
5 wat zou ik moete verandere voor een dr 70 cilinder spoeier welke maat rolen druk trek veer

gr nikk
 
1. en autistisch aanverwante stoornissen.. moeite met onderhouden van (vriendschaps)relaties.. stemmingswisselingen.. maar moeite met schrijven had ik nog niet van gehoord bij pdd-NOS

krassen in je cilinder betekend vaak dat je cilinder behoorlijk dood is..
oplossing : koop een nieuwe cilinder kit.. dus zuiger + cilinder..
welke afstelling je dan moet hebben kan niemand zeggen, dat is een kwestie van testen..
 
1. en autistisch aanverwante stoornissen.. moeite met onderhouden van (vriendschaps)relaties.. stemmingswisselingen.. maar moeite met schrijven had ik nog niet van gehoord bij pdd-NOS

krassen in je cilinder betekend vaak dat je cilinder behoorlijk dood is..
oplossing : koop een nieuwe cilinder kit.. dus zuiger + cilinder..
welke afstelling je dan moet hebben kan niemand zeggen, dat is een kwestie van testen..
sow jij weet wel veel over pddnos :p ik denk da ik een airsal 50cc snel ga halen ma verder bedankt voor alles

gr nikk kan slotje op+ralf+
 
1. en autistisch aanverwante stoornissen.. moeite met onderhouden van (vriendschaps)relaties.. stemmingswisselingen.. maar moeite met schrijven had ik nog niet van gehoord bij pdd-NOS

krassen in je cilinder betekend vaak dat je cilinder behoorlijk dood is..
oplossing : koop een nieuwe cilinder kit.. dus zuiger + cilinder..
welke afstelling je dan moet hebben kan niemand zeggen, dat is een kwestie van testen..

autistisch zijn is een heel breedt iets , er zijn HEEL veel verschillende vormen , ik snap alleen niet wat dat te maken heeft met dit verder?

en zeer zeker niet met schrijven??

9 van de 10 jongeren van tegenwoordig kunnen gewoon niet schrijven , leraren moeten weer overgaan op lijfstraffen als je het mij vraagt :X
 
PDD-nos is een autistische aanverwant ;)
daarom haal ik dat even aan..
de TS verteld dat hij niet goed kan schrijven omdat hij PDD-nos heeft.. ik wist niet dat dit bij PDD-nos hoorde :) ik weet wel dat de problematieken die ik noemde daarbij hoorde.. aangezien ik met dit soort kinderen werk in de gymzaal..

nu weer ontopic
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top