neos 70cc

harrynac

master
kweet nie of dit een project is , zo niet close hem maar.

ik was 15 en was bezig om na een scooter te kijken. ik had gekeken na een neo's maar toen von ik da nog niks. toen zag ik een 2e hands aerox staan , even gebeld en een tijd afgesproken, ik arnoud gebeld en er heen gegaan. scooter zag er goed uit ,dus maar meteen gekocht.
zo zag die er ongveer uit
aerox_gris_jaune.gif

ik dus heel blij met da ding , maar kon er nog niet op rijden. dus ik moes ff mijn certivicaat ophalen, 1e keer 12 fout , 2e keer 6 fout , en de 3e keer 2 fout. dus ik blij , ik pak mijn rox en ging een eind rijden. had 50 km gereden en toen kwam een aoto over zijn streep heen ( dus ik moes uitwijken ) ik raakte de stoep en ja hoor toen ging ik. sleutelbeen gebroken en 300 euro schade. meteen nieuwe kappen op gedaan.
2 maanden later was er een schoolfeest, ik er heen. scootje geparkeert , ff wa gepraat met anderen. na een half uur ging ik weer. maar ik zag mijn rox nergens. heel den bosch gehad , maar nog steeds nie te vinden.

toen had ik 1 week later een neo's gekocht, een neo's 2001.
scooter_yn50.jpg

zag er ongeveer zo uit , alleen dan wit en een techigas rs 70 er onder. ik von hem wel vett. paar maanden later was ik hem zat.
andere koppeling (fly )andere vario (mhr 2000) andere carb (17,5 do) er onder gedaan. en hij liep al weer wa harder. mijn uitlaat was kapot gegaan. demper lag er helemaal af. nou ik dach wat een k ding. dus nu heb ik een yas c16 besteld , een 47mm Cilinder Racing TP MH ac. en ik moet nu nog een carb hebben. dan gaat die helemaal in elkaar.

mijn scooter zag er zo uit voor dat de uitlaat er af was geknalt.
0050022.JPG

0050051.JPG

met een Metramorfosis Stuur Lang Blauw , een toeren en temp letter , een bc 1200 fiets computer. een pioneer radio/cd speler, en 100 watt 3 weg boxen.

toekomst:
er moet nog een delta in komen , en de kappen nog wat gefreest worden , de 2 zijkappen moeten neon en luchthappers in (sier).
de voor kap word waarschijnlijk van rox )

mvg martin

Advertisement - register to remove this

de bedoeling is dat hier topics komen met verhalen over je projectscooter of brommer geillustreerd door foto's.

enkele regels:

- graag je foto's resizen tot een respectabel formaat (640x480 of maximaal 800x600), dit omdat we het voor iedereen toegankelijk willen houden en het het topic netjes houd.
- reply alleen als je wat nuttigs toe te voegen hebt en niet de hele tijd van 'oooooh wat mooi'.
- de bedoeling is dat hier wel echt wat soort van projectjes komen, dus niet bijv je straatscooter waar je een andere uitlaat opgegooid hebt enzo.

maar deze man heeft niet alleen een andere uitlaat.. hij zegt ook dat hij er optisch leuke dingen mee gaat doen.. dus:)

zo kan je uren door gaan .. (die rox met gepolijste velgen is ook een voorbeeld hiervan dan.. :X )

ik vind het wel een geinige neo`s..
dat stuur vind ik iets minder, zou persoonlijk een tnt clamp er op zetten :)
verder ga je dus wat poliesteren? :W

Suggesties:
- Aerox/SR velgen
- Handvaten (achter) blauw spuiten en d'r op doen
- Iets van Traanplaat ofzo op voetenplank
- Spatbord afzagen, en het korte stuk wit spuiten
- Carterdeksel & voorpoten polijsten

Misschien brengt dit je nog op ideetjes

Succes

oke , aangezien er mensen reageren zal ik de vorderingen even posten.
spullen die ik binnen heb:
rox spatbord.
lc dd blok
rox velgen
rad , remmen , waterpomp deksel.
dus de neo's wordt lc dd.
er komt een rox kap voorop , en luchthappers aan de zijkant.
nu moet ik nog wachten tot er een 70 cc binnenkomt en een c16.

foto's volgen binnekort

Back