neon-balk onder je scoot?

AndroX

Big Pimpin'!!!!!!!!!!!!!!
K dat wil ik dus wel en zo'n balk kost 50,- maareh weet iemand heoveel het kost om zoiets er op te laten zetten

/me is a-technisch!
 
Advertisement - register to remove this

niet meer als ene uurtje werk, dus 70 a 80 piek bij de dealer denk ik, je kan het er altijd vragen he
smile.gif
 
Ik heb er een leek me ook wel vet, maar vind er eigenlijk geen flikekr aan, alleen in de sneeuw zag het er bruut uit, op gewone zwarte weg zie je er dus echt niks van, een heel klein beetje licht, dan zien van die lichtgevende ventieldoppen er beter uit.

Volgens mij is het mooier al stop je hem ergens achter je kappen zodat het er door welke gaten dan ook uit komt.
 
Dan kan je beter gewoon een 12 volt lampje kopen (wit) en een schakelaartje en die in je buddy monteren, als het pikke donker is kun je in je buddy kijken!
wink.gif


Heb je daar denkik meer aan en het is stukken goedkoper.
 
ik had er ook 1 onder mn aerox maar t resultaat was idd niet echt denderend
ik heb nu van die knight rider lights eronder gezet naast elkaar en dat werkt wel
goed je ziet ze niet echt bewegen t geeft meer een stroboscoop effect besteld bij autostyle 17 cm lang
 
Die dingen zijn gevaarlijk, als je remt is je remlicht amper te zien. Zoiets vind ik netzo dom als parelmoer achterlicht glaasjes nemen en je achterlicht/remlicht niet rood maken.

Op die manier kan het lijken alsof er een scooter op je af komt ipv. van je af.
 
Ik denk dat ik mijn knipperlichtglaasjes maar helemaal zwart maak. Alleen de rechter doet het normaal. Als ik de linker aanzet, dan hoor je alleen maar grrrrrrrrrrrrrr
smile.gif
Wel een grappig geluidje
smile.gif


Greetz
 
Originally posted by Daanje_70MHR:
Ik denk dat ik mijn knipperlichtglaasjes maar helemaal zwart maak. Alleen de rechter doet het normaal. Als ik de linker aanzet, dan hoor je alleen maar grrrrrrrrrrrrrr
smile.gif
Wel een grappig geluidje
smile.gif


Greetz

Hehe ja idd Daan, dat klinkt erg leuk
smile.gif
Weten de mensen in ieder geval dat ze op moeten letten!:d

Maarre.. heb je daar nog nix aan gedaan dan eigenlijk? zo moeilijk kan dat toch niet zijn?
 
Originally posted by DenniZ-X:
Hehe ja idd Daan, dat klinkt erg leuk
smile.gif
Weten de mensen in ieder geval dat ze op moeten letten!:d

Maarre.. heb je daar nog nix aan gedaan dan eigenlijk? zo moeilijk kan dat toch niet zijn?

Ik had dat geluidje toch laten horen toen je hier was? Of toch niet?
En ik heb geen zin om tijd te steken in het fixen van m'n knipperlichten
smile.gif

Gelukkig doet die naar rechts het nog wel. Dan kan ik richting aangeven als een wout me aanhoud
biggrin.gif


Greetz
 
Back
Top