need some help (uitlaat)

XTreme

Well-Known Member
Heyz!
Hier isset 'probleem' .. ik heb net een yamaha aerox r gekocht (zilver) ..
hij is op het moment nog orgineel, maar ik blijf natuurlijk niet me hele level 50 rijde
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

ik wou eerst maar es beginne met er een andere uitlaat onder te zette .. maar omdat ik nog een beetje een leek ben op dit gebied .. heeft iemand aanbevelingen? ik heb gehoord dat Hebo erg goed is .. en ook nog aantrekkelijk in prijs! ik zou het graag horen!
biggrin.gif


Thanx in advance .. grtz XTreme
-
mail: cool@telekabel.nl
ICQ: 12954663
-
 
Advertisement - register to remove this

NEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJ
NIET WEER AUB!!!!!!!!!!!!
Oke, ik maak wel ff een lijstje:
Hebo GARA
POLINI FOR RACE
POLINI EVO50
YASUNI
GIANNELLI NARDO
" NRX
" GSP
" METAL
YAMASHI

ZOW!
nog 1 ding, KOOP GEEN LEOVINCIES EN GEEN POWER ONE RACING EN GEEN TECHNIGAS!!!!!!
en nu opfukken met die kut vragen! oke!
 
hier ook een aerox eigenaar.. tim had ze al opgenoemd maar boeiuh yasuni gaat hard,.. en polini for race boeeeeeeekt ook hard etc ...en de rest van alle utlaten die tim had opgeneomd boeke oooook wel hard.. maar geef mij maar een yasuni en for race
 
Het hangt er ook wat vanaf wat je nog van plan bent. Blijf je bij een pijp, dan neem je best een yashuni, bidalot, NRX of Hebo Gara. In ieder geval iets van 250 tot 400 gulden. Wil je later nog een 70cc of zo dan moet je een duurdere nemen. Neem geen pijp van minder dan 200 gulden.

Tom
 
Heb zelf een Aerox en een NRX eronder. 4-5 gram rolletjes, niet al te strakke trekveertjes en een redelijk sterke drukveer en je gaat trekken als een beest. Maar als je van plan bent om een 70 te zetten zou ik een Nardo kopen.
 
malagutie, ik zal er ff over nadenke .. want hier (in leeuwarden) heb je ook een zaak die gaat kappe met scoots/scootstuff .. alle uitlaten gaan daar bijna voor 175,- over de toonbank, dus ik zal ff kijke wat er nog allemaal is
biggrin.gif

thanx in ieder geval ..
 
Wat je ook kan proberen is de nieuwe uitlaat van Polini:
De POLINI FUNKY.
Een maat van me heb er ook zo een onder zijn Aerox en heeft zeker goeie prestaties. Maakt trouwens ook een mooi geluid. Je kan hem bij scootparts.nl bestellen voor f299,95
Kijk maar wat je doet.
 
Nou een gast hierro heeft ook een polini funky,onder z'n aprillia.Dat ding maakt een klote herrie!Enne de prestaties zijn niet super!Ik erger me meer aan dat klote herrie,lijkt of hij met een 70cc rijd..
Top van hem was trouwens 90km/u.
 
K'zag vandaag iemand met een gsp rijden nou jullie zeggen wel dat die zo slecht is maar hij accelereerde wel zeer fijn en ook een heel lekker geluidje!!! (ziet er misschien niet top uit, maar toch zeker ook niet lelijk!!!)
 
Back
Top