Navigator

Advertisement - register to remove this

Navigator presteert veel beter dan een begrensde standaard uitlaat van een aerox hoor!!!
tongue.gif


SvR
 
NOu zo'n gozer die ik ken heeft hem onder zijn Neo's maar trekt voor geen meter je valt gewoon bijna om met wegtrekken en zijn top? nahja ongeveer 65 a 70 dus of je blij moet zijn met die uitlaat?
 
dit vind ik ook best dom, een een of andere droeloe zet een navi onder ze scooter zonder dat ie weet wat rollen of trekveertjes zijn, hijs dus niet goed afgesteld en loopt klote dus is het maar meteen een kut pijp

beetje dom he!
 
Een of andere gast van mijn oude school had ook een Speedfight net als jou en had er ook een Navigator onder. Trok wel redelijk op, alleen was de top niet super, maar dat komt omdat het een lage toeren uitlaat is, voor net betere prestaties als de onbegrensde standaard uitlaat.
tIM: Je hoeft niet telkens te schelden op mensen als ze volgens jou een domme vraag stellen. Niet iedereen weet meteen alles van een scooter af als je er net 1 heb. Ze moeten het ook nog leren en snappen er over een tijdje meer van. Van vragen stellen wordt je altijd wijzer.
 
Back
Top