Navi...

Advertisement - register to remove this

tomtom navigatie is wel goed en gebruiksvriendelijk.

heb toevallig nog 1 navigatie te koop met tomtom en benelux voorgeinstalleerd, kan heel europa ook op natuurlijk.

yakumo_auto.jpg
 
Weet niet of de aanbieding nog geldt, maar m'n pa had een NavMan via de postbank gekocht. 200euro + zoveel duizend rentepunten. Heel relaxt ding!

Geheel Europa ondersteund! Moet je wel postbank hebben en genoeg rentepunten alleen....
 
Wij hadden een ding van 200e ofzo, ''Dayton'' ofso, voldeed prima :D

Bij de makro zijn er wat navi's in de aanbieding bart
 
Blijf je voornamelijk binnen de Benelux, of ook daar buiten. Zit bij Tom Tom (bij de andere weet ik niet) verschil in prijs. TomTom ONE Benelux zit op 229,50 en dan nog even een thuislader, zit je op 250€. En dan via fitsplaal.nl even de fliters en traject controles er op zetten.
 
Ik heb zelf zo'n Packerd Bell ding liggen, maar die geeft niet alles aan.. als een snelweg zich opsplitst vergeet ie ff te vermelden waar je heen moet :P Niet écht handig :rolleyes:

In de 156 zat toen ik em kocht een VDO Dayton radio/cd/navigatie ingebouwd, intens lelijk ding en de cdspeler slaat constant over... maar de navigatie is echt meesterlijk. Alleen weer jammer dat de cd van 2003 is :P

Edit: ik ben er overigens over aan het denken om een Alpine radio/navi te kopen.. ook een 1-din, maar dan mét mp3 mogelijkheid en ook een 6mp3cd wisselaar achterin. Maar ik wil ook nog een digicam, moet nog een voorband repareren /vervangen, een nieuwe computer begint ook nodig te worden, of het herinrichten van m'n kamer, een nieuwe tv, eeh.. en op vakantie :+

Keuzes, keuzes...
 
Ik rij met een HTC Wizard (MDA Vario, Imate K-jam, Qtek nogwat) icm een Adapt AD-300 bluetooth GPS, TomTom 6.75 met West Europa erop. Hij is gemonteerd middels een Brodit proclip, echt een aanrader! Het kost misschien wat (proclip is zo'n 25 euro en dan nog de toestel specifieke houder) maar het zit echt als een huis. Ik heb hem op mijn linker luchtrooster in het midden zitten.

Laden doe ik met een USB kabel die in een 2 poorts 12v USB stekker zit :)
 
Ik heb een navman n40i, europa erop, flitspalen erop. Perfect ding :) Kan zelfs foto's maken 8P

Ding zit altijd goed, behalve soms bij huisnummers.. dat is alles.

Kan hem echt aanraden!
 
Weet niet of de aanbieding nog geldt, maar m'n pa had een NavMan via de postbank gekocht. 200euro + zoveel duizend rentepunten. Heel relaxt ding!

Geheel Europa ondersteund! Moet je wel postbank hebben en genoeg rentepunten alleen....

Nou, laat ik toevallig Postbank hebben, en ook rentepunten... Bedankt voor de tip!

Verder zal het wel een TomTom One 250 of een Garmin Nuvi 250 worden... Deze vallen binnen budget, m'n pa heeft een Nuvi 350, gebruik ik regelmatig, en werkt prima (alleen wat duur)...
 
Back
Top