This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Natte vlek op zadel/broek na het rijden op schakelbrommer

Abel_787

New Member
Nadat ik ga rijden met mijn vent derrapage Schakelbrommer, krijg ik steeds een natte vlek op mijn broek.

Ik had dit probleem eerst niet maar rond de tijd dat ik een beetje ben gaan crossen met een goede vriend kreeg ik opeens dit probleem.

Het is niet dat het alleen in nat weer gebeurd, zelfs als het zonnetje straalt en er geen druppel water ligt krijg ik dit.

Ik heb er wel een soort begrenzer op laten zetten, maar kreeg dit probleem pas misschien 1 maand nadat dit gebeurd was.

Weet iemand waardoor dit zou kunnen?
Post automatically merged:

Het is steeds ook op precies dezelfde plek (zie eerste foto)
 

Attachments

  • IMG_6361.jpeg
    488.3 KB · Views: 6
  • IMG_6362.jpeg
    290.7 KB · Views: 7
  • IMG_6363.jpeg
    346.9 KB · Views: 7
  • IMG_6364.jpeg
    396.7 KB · Views: 7
  • IMG_6366.jpeg
    261.1 KB · Views: 7
Wrijft je clitoris wellicht een beetje over dat zadel en is het een reactie op het getril van de brommert?

Of is je zadel.gewoon lek en volgelopen met een regenbuitje of tijdens het crossen?
 
Leuk man, hoe maak ik het zadel, moet ik een nieuwe kopen?
Niks moet natuurlijk, maar je kan het als je het droog geföhnt hebt bijvoorbeeld lijmen of stikjezwart duct tape erop. En anders ff langs zo'n naai turk gaan, die kunnen het wel repareren. Althans die hier in de buurt doen dat voor paar centen terwijl je wacht
 
Of voor the time being (snelle fix), een zadelhoes eroverheen als je gaat rijden en eraf als hij binnen geparkeerd staat zodat het schuim kan drogen .
Maar dit is geen echte oplossing, hiervoor kijk hierboven.