natte bougie

wantus

Well-Known Member
hoi ik heb telkens met starten een natte bougie , ik heb een jog rr ,
zou dit komen door lekkage in koppakking ? , na een andere bougie geplaatst te hebben start hij wel weer
 
Advertisement - register to remove this

en zo rap mogelijk vervangen, anders kunt ge u kop ook nogis vervangen, had ni door dat ik zonder cooling aant rijden was en uiteindelijk nieuwe kop en voetpakking+kop moeten vervangen, en als ge u kop opnieuw monteert een beetje gaan rijden dat ie warm wordt, en daarna u 4 vijzen van u kop nog een beetje vast draaien, kan zijn dat er een ofzo een beetje loskomt
 
arshloch said:
en zo rap mogelijk vervangen, anders kunt ge u kop ook nogis vervangen, had ni door dat ik zonder cooling aant rijden was en uiteindelijk nieuwe kop en voetpakking+kop moeten vervangen, en als ge u kop opnieuw monteert een beetje gaan rijden dat ie warm wordt, en daarna u 4 vijzen van u kop nog een beetje vast draaien, kan zijn dat er een ofzo een beetje loskomt


als dat zo is heeft iemand de kopmoeren niet goed aangedraaid..

over het algemeen kan er niks met de kop gebeuren , als de koppakking lek is loopt ie namelijk niet goed en KAN er dus niks mis gaan behalve dat je blok vol KVS staat , de kop blijft wel goed..
 
Back
Top