Naruku nokken as

Advertisement - register to remove this

dit zal niet extreem harder gaan, hij maakt meer koppel aan in het hogere gebied, nogmaals bij een 4t moet je een reeks onderdelen vervangen wil je resultaat zien, vario torquedriver de cilinder de nokkenas, eventueel zou je de kop kunnen laten tunen dat het een iets betere flow heeft maar of dit veel uitmaakt geen idee, verder zou je ook een vliegwiel afgedraait met vervroegings spie kunnen monteren, ik had hem maar merkte niet echt verbetering, wil je echt power met een 4t raad ik een scooter aan met een gy6 blok, hier voor heb je complete 90cc kitjes met zowel de cilinder als cilinder kop dus grotere kleppen, en dat in combi met een vario torquedriver grotere carb denk aan 24mm, zal dit echt vlot optrekken en richting de 85 gaan wellicht harder, had zelf ooit een kymco filly met 90cc kit erop dat reed echt heerlijk bijna een soort motorscooter
 
dit zal niet extreem harder gaan, hij maakt meer koppel aan in het hogere gebied, nogmaals bij een 4t moet je een reeks onderdelen vervangen wil je resultaat zien, vario torquedriver de cilinder de nokkenas, eventueel zou je de kop kunnen laten tunen dat het een iets betere flow heeft maar of dit veel uitmaakt geen idee, verder zou je ook een vliegwiel afgedraait met vervroegings spie kunnen monteren, ik had hem maar merkte niet echt verbetering, wil je echt power met een 4t raad ik een scooter aan met een gy6 blok, hier voor heb je complete 90cc kitjes met zowel de cilinder als cilinder kop dus grotere kleppen, en dat in combi met een vario torquedriver grotere carb denk aan 24mm, zal dit echt vlot optrekken en richting de 85 gaan wellicht harder, had zelf ooit een kymco filly met 90cc kit erop dat reed echt heerlijk bijna een soort motorscooter
Ik heb een kymco sento met een gy6 blok waar ik een 90cc cilinder + kop op heb gezet en een 24mm carb.
Er zit een Snelle vario kit in van Naraku met 11 gram rollen en een onbegrensde CDI.
Hij trekt wel oke op, en meestal loopt hij koud 60 op gps, maar als hij warmer word rijd hij maar 55 op gps.
Dit zijn sws lage snelheden voor een scooter met deze setup, maar sneller krijg ik hem niet..
Als ik er een grote sproeier in zet gaat hij inhouden.
De luchtschroef heb ik zowiezo best ver open.

Enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?
 
Ik heb een kymco sento met een gy6 blok waar ik een 90cc cilinder + kop op heb gezet en een 24mm carb.
Er zit een Snelle vario kit in van Naraku met 11 gram rollen en een onbegrensde CDI.
Hij trekt wel oke op, en meestal loopt hij koud 60 op gps, maar als hij warmer word rijd hij maar 55 op gps.
Dit zijn sws lage snelheden voor een scooter met deze setup, maar sneller krijg ik hem niet..
Als ik er een grote sproeier in zet gaat hij inhouden.
De luchtschroef heb ik zowiezo best ver open.

Enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?
hoi,
2 dingen,

dit draadje gaat over of de naruku nokkenas een goeie is om te nemen. Dus in jou geval raad ik aan om een eigen draadje te starten.

het andere punt is dat opvoeren niet wordt toegestaan op dit forum (muv race scooters)
 
Ik heb een kymco sento met een gy6 blok waar ik een 90cc cilinder + kop op heb gezet en een 24mm carb.
Er zit een Snelle vario kit in van Naraku met 11 gram rollen en een onbegrensde CDI.
Hij trekt wel oke op, en meestal loopt hij koud 60 op gps, maar als hij warmer word rijd hij maar 55 op gps.
Dit zijn sws lage snelheden voor een scooter met deze setup, maar sneller krijg ik hem niet..
Als ik er een grote sproeier in zet gaat hij inhouden.
De luchtschroef heb ik zowiezo best ver open.

Enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?
hoe zit het kwa luchtfilter?, ik ging toch echt 75 80 op dat malle ding toen met zoon kit eronder
 
dit zal niet extreem harder gaan, hij maakt meer koppel aan in het hogere gebied, nogmaals bij een 4t moet je een reeks onderdelen vervangen wil je resultaat zien, vario torquedriver de cilinder de nokkenas, eventueel zou je de kop kunnen laten tunen dat het een iets betere flow heeft maar of dit veel uitmaakt geen idee, verder zou je ook een vliegwiel afgedraait met vervroegings spie kunnen monteren, ik had hem maar merkte niet echt verbetering, wil je echt power met een 4t raad ik een scooter aan met een gy6 blok, hier voor heb je complete 90cc kitjes met zowel de cilinder als cilinder kop dus grotere kleppen, en dat in combi met een vario torquedriver grotere carb denk aan 24mm, zal dit echt vlot optrekken en richting de 85 gaan wellicht harder, had zelf ooit een kymco filly met 90cc kit erop dat reed echt heerlijk bijna een soort motorscooter


Gy6 blokjes staan niet echt bekend om veel vermogen.. Maar er is wel veel mee mogelijk.
 
Back
Top