naraku producten reviews

narakuproject

New Member
k dact begin eens een tread of hoe dat ook heet.
want ik zie veel verschillende mening verspreid op internet over naraku producten.

kheb zelf een 70cc, met volle wangen (plastic) en variateur van naraku. ik ga voor een "full" naraku build op min horz.

ik deel me ervaringen hier, dan kan iedereen in de toekomst er wat van leren, alle feedback is weeelkooom.

Advertisement - register to remove this

narakuproject

New Member
waarom? leg eens uit wat van problemen jij ermee hebt gehad. en wat is jouwn rij stijl?
ik vind het leuk als iedereen zijn mening wilt geven. en hun ervaringen wilt delen :)

rank1

Member
goedkoop duurkoop.slecht afgewerkt 70 cc cil en namaak van stage 6 streetrace.koppelingshuis die mij polini koppelings segmenten letterlijk binnen een maand opgevreten.nee dank je, ik koop liever malossi of polini.

narakuproject

New Member
veel verschillende ervaringen, dat zag ik uiteraard wel aankomen. naraku is verre van de kwaliteit die we gewent zijn van o.a. polini/malossi/DR/TOP preformance ect.
maar daarom is het bijna even duur als DMP ;)
ook ligt het natuurlijk aan je rijstijl. (idk of ik dat al had vermeld) maar ga jij je scooter melken als een boer met groote dorst naar melk. tjaa dan gaan goedkopen onderdelen ook snel kapot xD iedereen heeft ook nog eens een eigen mening over wat melken/raggen is vs rustig rijden
zoveel factoren. zo leuk om te discusieren. en allemaal wijzer worden :D

maxo

Active Member
Als je snel wilt gaan (wat ik aan neem dat je wilt met een 70cc) ga je met naraku nergens komen. Ik zie je topics wel komen als je je eerste probleem ermee hebt.

rank1

Member
wat is je topsnelheid tot nu toe?ik krijg hem met std uitlaat echt niet harder dan 90.naraku is een namaak merk.hou een stage 6 streetrace en naraku 70 in de hand.zie je verschil?

Advertisement - register to remove this