Naraku 60cc voor yamaha aerox 4 takt

Advertisement - register to remove this

Oplossing waarvoor? De cylinder zal het gewoon doen. In minder mate dat je koppel krijgt..

De voordelen zijn dat het kwa motor geluid minder opvallend zal zijn als met 70cc en 80cc..

Ik vind zelf de 60cc een erg goede oplossing als je net wat meer vermogen wilt dan met de standaard cilinder en toch braaf kan deelnemen aan het verkeer zonder veel op te gaan vallen.. Een 70cc en 80cc maken meer een zwaarder geluid.. Trekken stuk harder van ze plaats, maar daarmee val je wel weer teveel op.
 
Werkt deze cilinder op de originele ECU?

Ja! Maar de cilinder heeft niks van doen met de ECU?
En veel nut heeft het echter niet mits men ook een andere variateur plaatst.
Het extra vermogen is echter nihil te noemen...
Belangrijkst is de overbrenging naar het achterwiel..., is dit perfect afgesteld win je een iets betere optrek en een iets hogere top. De cilinderkop verandert namelijk niet, en heb je nog steeds een 3 klepper met vrijwel dezelfde inhoud.
 
Last edited:
Ja! Maar de cilinder heeft niks van doen met de ECU?
En veel nut heeft het echter niet mits men ook een andere variateur plaatst.
Het extra vermogen is echter nihil te noemen...
Belangrijkst is de overbrenging naar het achterwiel..., is dit perfect afgesteld win je een iets betere optrek en een iets hogere top. De cilinderkop verandert namelijk niet, en heb je nog steeds een 3 klepper met vrijwel dezelfde inhoud.
En in combinatie met deze naraku nokkenas?
 
Het is het best als jullie wat onderzoek, speurwerk gaan ondernemen binnen dit forum.
Is al ettelijke malen aan de orde geweest, zie ook: (1) Neos 4t sneller laten rijden (snor 25km) euro3 uit 2013 | ScooterForum.net

Bovenstaande is maar 1 link, maar er staat veel meer info op dit forum te lezen!
Zoekfunctie gebruiken is een must!
Heb al veel rondgezocht, maar niemand tegengekomen met ervaring met de nokkenas en cilinder van naraku.
Vandaar mijn vraag hier.
 
Back
Top