eurokit
Broem Broem Pff Pff
Heeft er iemand al eens een naraku 50cc cilinder gehad op een peugeot vertikaal blok?
Mijn vragen zijn:
1. Bevalt jou deze cilinder
2. Heb je een grotere sproeier erbij moeten monteren dan bij de originele cilinder. (en welke heb je erin zitten)
3. Draait de cilinder nog steeds goed, of was er spraken van snellere slijtage / kapot gelopen.
Ik twijfel namelijk nog of ik met deze cilinder wil gaan rijden, of beter af ben met een 2ehandse FA PM1 cilinder (originele ) die ik al heb liggen.
Het is namelijk zo dat hij met de originele cilinder minder benzine nodig heeft. En ik merk met aftermarket cilinders dat ik ermee met de sproeier omhoog moet.
zo heb ik cilinders gehad die 64 / 66 nodig hadden.. In mijn geval met de naraku zit ik op dit moment op 68 (al kan de sproeier nog wel kleiner)
Met de originele cilinder zit ik dan op 58 .. En ja dit kan erg wat brandstof besparen.. En de kwaliteit van de naraku is nooit zo hoog als de originele cilinder.
Mocht er niemand zijn die deze op peugeot vertikaal hebben gehad.. Mag het ook van een ander blok zijn.. En dan gaat het mij meer om de ervaringen met:
Wat het een goede cilinder, of een goedkoop barrel.. En heb je ook de sproeier moeten verhogen.. Want dat zegt ook nog iets over de karakteristieken van de cilinder
Mijn vragen zijn:
1. Bevalt jou deze cilinder
2. Heb je een grotere sproeier erbij moeten monteren dan bij de originele cilinder. (en welke heb je erin zitten)
3. Draait de cilinder nog steeds goed, of was er spraken van snellere slijtage / kapot gelopen.
Ik twijfel namelijk nog of ik met deze cilinder wil gaan rijden, of beter af ben met een 2ehandse FA PM1 cilinder (originele ) die ik al heb liggen.
Het is namelijk zo dat hij met de originele cilinder minder benzine nodig heeft. En ik merk met aftermarket cilinders dat ik ermee met de sproeier omhoog moet.
zo heb ik cilinders gehad die 64 / 66 nodig hadden.. In mijn geval met de naraku zit ik op dit moment op 68 (al kan de sproeier nog wel kleiner)
Met de originele cilinder zit ik dan op 58 .. En ja dit kan erg wat brandstof besparen.. En de kwaliteit van de naraku is nooit zo hoog als de originele cilinder.
Mocht er niemand zijn die deze op peugeot vertikaal hebben gehad.. Mag het ook van een ander blok zijn.. En dan gaat het mij meer om de ervaringen met:
Wat het een goede cilinder, of een goedkoop barrel.. En heb je ook de sproeier moeten verhogen.. Want dat zegt ook nog iets over de karakteristieken van de cilinder