nadelen aan velgen spuiten(coaten)

aprilia_racer46

Optisch Project Tuning!!
Ik wil mijn sr velgen laten spuiten of laten coaten wit dan maar wat zijn de nadelen ervan blijven de wiellagers wel goed en wat is beter spuiten of coaten thnx alvast
 
Advertisement - register to remove this

met spuiten heb je sneller kans dat als het beschadigd, dat de lak eraf gaat en coaten blijft gewoon goed zitten alleen glimt wat minder.
 
het gaat mij er gewoon om dat het goed blijft zitten en er goed uit ziet minder glimmen maakt opzich niet uit maar coaten kan dat ook in div kleuren bijv parelmoer ofzo of andere soort glans erdoorheen?
 
denn1s said:
kan je dat niet gewoon afdekken ofso? en hoe zit het met je schroefdraad etc,
afdekken KAN wel , maar als zde de velgen gaan stoken , kan er olie uit de lagers stromen en over je verse lak heen gaan wat resulteerd in een bruine veeg

schroefdraad moet je gewoon ff een bout indraaien
 
aprilia_racer46 said:
wat zijnde kosten van spuiten ongeveer en van coaten en wat kosten die lagers dan gewoon globale prijzen

spuiten inc schuren en grondverf , reken op 140 - 150 euro
coaten +- 50 -60 euro
 
ja kan ook gewoon je lagers er uit halen en na het coaten weer terugzetten
want ze stralen de binnenkant van het wiel weer na het coaten zodat de lagers er gewoon weer in kunnen
 
Floris491z said:
Bij dat van ommen coating, daar is het toch best goedkoop? weten jullie dat?

dat is in amersfoort ofzo? koste €35 euro daar per 2 velgen... later bleek het hier in zwolle net zo duur te zijn. dusjah coaten is sterker en goedkoper dus waarom spuiten... :) tenzei je een apparte kleur wil.

lagers konden er na die tijd gewoon weer in
 
Back
Top