This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Naaien die gasten! Waar zit jullie begrenzer?

Sebas!

bAng, bAng, bAng out!
Heyy! ;p

Ik heb er zin in en post nog maar eens een thread.

Paar vraagjes over jullie begrenzer 8)

1) Wat voor begrenzer heb je?
2) Waar heb je hem verstopt?
3) Op hoeveel KM/u staat hij ongeveer?

[This message has been edited by Stealth^ (edited 06 May 2001).]

De politie zoekt toch je hele scoot af op een begrenzer. Gisteren was er bij ons controlen in Houten. Hadden ze heel cool Johan aangehouden. Johan rijd op een hele orginele solex.... ok ik weet het geen scoot maar toch. Kreeg ie boete voor ik weet niet wat. Werd ie een beetje pissed gingen die kanker jutten met 10 man hem aresteren.
Iedereen die stond te kijken begon te gillen en wou die moederneukende politie wel ff een paar tikken geven. Kom op zeg met zijn allen tegen 1 iemand die depri is dat hij zijn geld dat hij die week heeft verdient uit kan geven aan een paar kut boetes......

DE POLITIE OP ZIJN BEST HOOR.
En toen wij vroegen of hij het fijn zou vinden als wij met zijn allen op hem in begonnen te slaan zei hij fijn dat we ons eigen werk moesten gaan doen wat een sukkel dat om 22:00 ????

Ik heb een magneetbegrenzer. Hij zit onder me linkerachterkap (Aerox). Ik moet hem nu nog goed afstellen aangezien ik me setup pas veranderd heb. Als ik nu probeer weg te rijden met begrenzer erop komt ie niet weg. Hij draait alleen heel veel toeren. Zou dat iets leuks zijn voor de woute
?? Ik ga hem afstellen op een km of 60/65, dat lijkt me toch nog enigzins realistisch.

MZZLS

En die "magneet begrenzer" kan je zo kopen of moet je die zelf maken?

Ik denk dat ie bedoeld dat ie zijn max rpm draait maar dat dat te weinig is om zijn koppeling te laten aangrijpen....Das dat ie em nog wat lichter moet zetten

------------------
Puch NTT + 70 cc DR + 17,5 mm DO > 85 digi (spr84 (zonder prop), 8.0 gr)