Na ploffen en stotteren wil aerox niet aan.

Rmn--

Well-Known Member
Hallo,

Ik heb woensdag me aerox laten repareren bij een dealer en hij liep toen gewoon goed.
Gister avond wil ik een stukje gaan rijden en na 5 minuten begint die te stotteren en hoor ik ploffen en gestotter uit de uitlaat.
Toen viel die uit en startte ik hem opnieuw maar hij bleef maar stotteren en toen die weer uitgevallen was wou die niet meer aan..
Er zit wel wat minder compressie op maar nog wel een beetje.
Dat kan toch niet als ik hem net voor 100 euro heb laten repareren dat die het nu niet meer doet?
Wat kan er evt. kapot zijn want ik heb geen geld om nog een keer voor misschien wel een grotere reparatie te betalen.
 
Advertisement - register to remove this

Oke dat zou best eens kunnen.
Ik hoor net op een ander forum dat ik er eens een nieuwe bougie in moet draaien.
Zou dat evt. helpen want zelf dacht ik ook iets met de ontsteking..
 
Zonet even gestart en weer hetzelfde geluid en geplof.
Vriend was erbij en zij dat het waarschijnlijk de cdi was omdat die dit geluid wel herkende.
Die deze week dus even vervangen en kijken wat die doet.
 
Het vervelende is dat deze persoon nogal lui is en het zo 2 week kan duren voor dat die er eens aan begint en ik daar nogal zat van word.

omg, je kunt gerust woest worden op die gast en vertellen dat hij het maar eens snel fixt :)

hij heeft er uiteindelijk ook aan gewerkt voor wat centen, dan mag je ook wel verwachten dat hij het goed doet.
 
dat bedoel ik maar , en lui? dat kun je er wel uit halen , schoppen of wat dan ook :p

als ik iemand een blok klaarmaak en klaarmaak onder de scooter moet het ook goed zijn , als ik dit doe en het is niet goed vind ik dat je dan je verantwoordelijkheid moet nemen en het moet maken...

als je iets klaar maakt moet het goed zijn , is het niet goed heb je of zelf wat fout gedaan bij het monteren of je hebt gewoon niet de juiste en/of genoeg onderdelen vervangen...

mja , aan de andere kant kun je voor 100 euro weinig verwachten ...
 
Nouja voor 100 euro was ik er toen die tijd wel blij mee!
En die luiheid was niet van de dealer maar van een '' vriend '' van mij even voor de duidelijk heid ;p
Ik hielp hem in zijn scootertijd áltijd als hij hem vroeg, stond ik daar om te helpen maar nu zie ik er weinig van terug jammer genoeg..
Maarja toch nog even wachten tot me loon weer binnen is en dan maar weer die kant op.
 
Back
Top