na grote plas water problemen met rijden

E.Stuntin_Sebas

Easy Stuntin Member
heeej mensen...

gister was ik onderweg en toen moest ik door een enorme plas met water....(die niet al te helder was door het zand en alle troep die dr in "zwom") maar toen even later hield me scooter in...

het leek het offie verzoop ofzo...

ik heb een sr www alles standaard op onbegrenst na...

ik heb me luchtfilter net helemaal schoongemaakt (waar aardig wat vette rotzooi en water en dergelijke inzat, dus is nu helemaal weer clean)
en normaal was hij dus goed afgesteld geen problemen ensow...

maar als ik nu met choke AAN rij dan doet hij het wel (maar gaat langszamer 60 ipv 70) als ik me vinger voor het luchtfiltergaatje hou (minder lucht) dan doet hij het ZONDER choke ook wel aardig...

hij loopt zonder choke wel gewoon goed stationair... (met choke slaat ie af)
en als ik zonder choke dus gas geef dan doet ie zeg maar: boaaaaaaahhppp en dan gaat ie uit....

wie o wie kan mij helpen...waar kan het aan liggen :s

Sebastiaan.
 
Advertisement - register to remove this

uuh van buiten?? dat is aardig vies jah....maar ik had ook me vlotterbakje dr af gehaald en ff die benzine (met eventueel water) weggegooid....en daarna dee hij het nog niet....

maar zal ff me carb een poetsbeurt geven...verder nog iets?

thnx
 
Alleen vlotterbakje loshalen is neit genoeg. Gewoon even heel je carburateur eraf halen. Die schooenspoelen met een kwastje en een bakje benzine en daarna even kijken of je sproeiers niet verstopt zitten.
Dan zal het probleem wel opgelost zijn.

Nick.
 
Formula50 said:
Alleen vlotterbakje loshalen is neit genoeg. Gewoon even heel je carburateur eraf halen. Die schooenspoelen met een kwastje en een bakje benzine en daarna even kijken of je sproeiers niet verstopt zitten.
Dan zal het probleem wel opgelost zijn.

Nick.


alleen start en hoofdsproeier volstaat al..

verder moet je eerst eens kijken naar de bougiedop oid...
 
Ja, klopt idd. Maar het lijkt mij gewoon makkelijker om 'm meteen helemaal schoon te maken. Dan is het zeker goed en zoveel meer werk is het niet.
Ja, ook meteen even bougiedop checken en maybe nieuwe bougie, maar dat merk je dan wel snel genoeg als dat nodig is. Vriend van mij had namelijk hetzelfde. Die heb ik toen ook gewoon kunnen maken door carburateur schoon te maken en nieuwe bougie.

Nick.
 
Formula50 said:
Ja, klopt idd. Maar het lijkt mij gewoon makkelijker om 'm meteen helemaal schoon te maken. Dan is het zeker goed en zoveel meer werk is het niet.
Ja, ook meteen even bougiedop checken en maybe nieuwe bougie, maar dat merk je dan wel snel genoeg als dat nodig is. Vriend van mij had namelijk hetzelfde. Die heb ik toen ook gewoon kunnen maken door carburateur schoon te maken en nieuwe bougie.

Nick.
valt wel tegen bij een sr :p


maar meestal is het echt niet nodig..
 
Back
Top