This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[mystery game] moeilijk maar geinig online spelletje

level 5 kan echt niet :X dat smileyboard zegt me helemaal nix, en op die ene doos staat this side up, ligt verkeerd om maar krijg em niet omgedraait :?

Hmmm ik krijg het niet voor elkaar hoe dat pad voor die rat precies moet liggen.

Iemand misschien een simpele uitleg ofzo ?

Originally posted by Joost@aerox
level 5 kan echt niet :X dat smileyboard zegt me helemaal nix, en op die ene doos staat this side up, ligt verkeerd om maar krijg em niet omgedraait :?

smileyboard is erg kut idd, maar er zit elke keer een fout in, bijvoorbeeld bij de smileys, allemaal lachende en 1 treurige

er is een volgorde, ongeveer zoiets: /F/Rondje/15

Originally posted by Joost@aerox

ik heb de knoppen zo genummerd:

1 2 3 4
5 6 7 8
9 10 11 12

de volgende knoppen moet je indrukken:

6
7
11
4
6
7
8
9
10
12
11
6
10
1
Dan zit je bij die computertermen als het goed is --> kies voor MS
6
6
9
7
4
5
11
12
1
11
6
2

dan in de vorige kamer de sleutel pakken en de deur open maken.

ik heb nu in de 3e level dat hoofd in die diskettebox zitten, en die 3 stenen in de gleuven gestoken, dan schuif ik de stoel naar voren, klik ik op de trap en dan schuift de stoel weg en gaat de trap omlaag, en dan?

Originally posted by lenno
Hmmm ik krijg het niet voor elkaar hoe dat pad voor die rat precies moet liggen.

Iemand misschien een simpele uitleg ofzo ?

Die rat komt in dat kamertju uit het rechtse holletje (bovenste) dan moet je die lijnen met elkaar verbinden zodat die rat naar dde linker kant kan lopen en daar dat holletju door kan ruipen

Originally posted by dt_smurf
ik heb nu in de 3e level dat hoofd in die diskettebox zitten, en die 3 stenen in de gleuven gestoken, dan schuif ik de stoel naar voren, klik ik op de trap en dan schuift de stoel weg en gaat de trap omlaag, en dan?

Dat zou ik nou ook qwel eens willen weten want als ik de brug laat zakken gaat die stoel weer braaf terug

Hmm opeens had ik hem, de route kan op 2 manieren naar de linker kant lopen ben ik dus achter, alleen er werkt er maar 1 dat die rat er dus daadwerkelijk overheen loopt.