Mvt premium aansluiten

Raketje

Well-Known Member
Hallo leden.

Afgelopen week heb ik een MVT premium besteld voor mijn aerox.
Ik helemaal blij toen mijn pakketje binnen kwam, volle enthousiastme dat ding erop knallen.
Leek me vrij simpel aangezien de kabels allemaal de zelfde kleurtjes hadden als het origineel.

Vanuit de ontsteking komt er een stekkertje die mooi op het originele stekkertje past, en er komt een zwartrode draad uit die op se zwartrode van de CDI komt. So far so good.
Dan, vanuit de CDI komen een aantal draden
2x zwart = Massa
Blauw = begrenzer
Bruin = Stroom
Oranje = Bobine
(Correct me if I'm wrong )
Van de zwarte draden 1 naar me frame, 1 naar bobine.
Blauw niet aangesloten
Bruin zit aan de bruine van de originele CDI
En oranje naar de bobine.

Maar je voelt hem natuurlijk wel aankomen. Hij werkt niet. Ik heb geen vonk!

Ik snap het nu ook echt niet meer wat er mis is. Het lijkt zo simpel, en toch werkt het niet?

Er is nog 1 draadje waarvan ik niet zo goed weet wat ik er mee moet.
Vanuit de onsteking lopen een aantal draden naar het stekkertje, en vanuit dit stekkertje loopt 1 kabel (met pinnetje) terug in de richting van de onsteking. Waar is deze voor?

Goed, heel zwets verhaal verder.
Kort gezegd
Kan iemand mij uitleggen hoe ik mijn mvt premium aansluit?

De mooie handleiding er bij is trouwens een prachtig duits vertaalde verzie. Die ze via het spaan oid via google translate vertaald hebben. Met prachtig duidelijke zwart wit foto's waarop je net kunt zien dat het over een aerox gaat

Hierbij nog wat fotos.
Foto 1. Het CDI
Foto 2. Het mysterieuze zwarte draadje
IMG-20170506-WA0012.jpeg IMG-20170509-WA0014.jpeg
 
Advertisement - register to remove this

@gcs100 beste is een topic report te maken, daar wordt echt naar gekeken. Maar hier wordt gewoon een goed ontopic antwoord gegeven wat nog steeds wat waard is voor iemand die dit opzoekt en nu ook geholpen wordt met een antwoord, dan is er echt niks mis met zo een reactie.
 
Is altijd handig voor de google zoekresultaten voor een potentiële zoeker/surfer

Precies, we willen juist de kennis delen. Maar genoeg in dit topic over oude topics, voor dit soort vragen en opmerkingen hebben we het use and abuse forum :)
 
Back
Top