This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Multivar op Doppler as

Metal

Pr0ud Hardr0ck Member
ik heb nu me Doppler krukas in me peusjo AC zitten. Maar het viel me op, dat als ik dat opvulringetje + me multivar en halfpoulie erop schuif, ik het moertje niet helemaal op de krukas kan draaien. Hij zit wel goed vast, maar niet het hele moertje zit het schorefdraad (1 mm steekt erbuiten ofzo). hebben hier meer mensen ervaring mee. Of moet ik dat opvulringetje niet gerbuiken op me doppler as. (zat er ook niet bij, heb dat ringetje van me standaard as genomen). Zeg het eens.

GrtZ. Metal
 
Ik heb hetzelfde @ Minarelli; Doppler as, Multivar, opvulringetje. Het moertje steekt bij mij ook een halve mm ofzo uit, maar hij blijft gewoon stevig zitten
 
Dat ringentje hoort volgens mij alleen bij je orginele krukas, ik vond het ook al zo vreemd nadat ik mijn yamashi as er in had geplaatst en dat die halfpoelie niet meer paste. Maar idd je moet dat ringentje weg laten bij die doppler/yamashi.
 
als je dat ringetje weglaat staat je halfpoulie schuin tegenover je achterpolies...lijk me niet verstandig dus...en idd meten is weten
 
Jij moet het idd eens nameten!

ALs je alle ringen egebruikt staat juist het zaakej schuin...

Originally posted by black_phoenix
als je dat ringetje weglaat staat je halfpoulie schuin tegenover je achterpolies...lijk me niet verstandig dus...en idd meten is weten
 
Originally posted by Ufo
Jij moet het idd eens nameten!

ALs je alle ringen egebruikt staat juist het zaakej schuin...

dus ik moet dan juist het ringetje weglaten volgens jou? Hoe kan een zo'n riongetje trouwens zoveel invloewd hebben op het uitlijnen van het geheel, zo dik istie niet. Dus ringetje weg en dan meten of alles rechter staat of juist schever! wordt wel preziesie werkje dan. thnx iig
 
Originally posted by Ray_speedake
Is het niet het hele dunne ringetje wat er voor bescherming van je krukas is of niet?
erm? kan best, het is dun, en kwam van me standaard krukas. is geen vulring dus???? ok. maar dan, blijve zitten of weg?
 
Originally posted by Ufo
Jij moet het idd eens nameten!

ALs je alle ringen egebruikt staat juist het zaakej schuin...


heb jij zoveel ervaring met peug dan?...ik niet geef ik toe..bij mina moet het ringetje er wel tussen iig
 
Pff...Lekker zeg...Ik moet wel twee ringen (std. maat) tussen mn vario en startronsel en 1tje tussen mn variobus en halfpoelie... Op mn RHQ as.:W
 
Originally posted by black_phoenix


heb jij zoveel ervaring met peug dan?...ik niet geef ik toe..bij mina moet het ringetje er wel tussen iig

Eej swa, ik heb dat ringetje ook weggelaten op jouw aanraden.